Plutselig så bare…Arg…

 

På gode dager det 0 problem å stå opp tidlig, i dag ble det vel å merke 1 time for tidlig….så her sitter eg da og gjesper + vurderer en strekk på sofaen! Guuu det er det lenge siden eg gjorde sist! Tenkte: “Mmm 2 time på sofaen asså lager eg kaffi når eg står opp – høres ut som en plan” – I gikk ut på kjøkkenet for å klargjøre kaffemaskinen, akkurat da kommer Dib fra jobb så da koker eg kaffi med en gang heller og dropper hvilen! Blir spennende! Eg hadde jo i grunnen planlagt å rangle i kveld siden eg ikke skal på tur i morgen….Jaja…Fredag er handledag så da utgår tur, men på søndag blir det topptur med søs og da skal me kopiere DENNE TUREN siden 2 av disse toppene også er på lista i år, dvs at når eg krysser ut de er eg halvveis av 10 på topp 🙂 Nice!

Men ok, turen i dag gikk fra Byhaugen, ned til lille stokkavann og så ut og rundt Dyrsnes 🙂 Gøy å gå over og rundt Dyrsnes; Opp/ned og over/under, tett skog og mye man må passe på, veldig greit å være våken kan du si. Det er forøvrig turlederen som er avbildet over. Liker den dama godt! Turene blir alltid litt lenge/tyngre når hun leder an 🙂 Ei friskus dame kan du si 🙂

 

 

 

 

Det var meldt regn i dag fra kl 14…sola skinte da eg gikk derfor tok eg på sommerturbukse som eg også hadde på tur i går. Så lenge eg har ullbukser går det helt fint. Hadde også kun tynn vindjakke over en ulljakke….men så skjer jo det som ofte skjer…metrologene tar retten og sletten feil….det begynte å dryppe da me var i skogen og like etter plasket det ned og det blåste….1+ sek og eg ble dassvåt! Var altså ikke vanntett
i dag siden eg stolte på værmeldinga…Jaja…Var rett i dusjen da eg kom hjem 🙂

 

 

 

 

Ble en grei tur dette, og tilbake på Byhagen ventet det en deilig fiskesuppe ♥ Det smakte fortreffelig! Nå skal eg prøve å kvikne til med en kopp kaffi og prøve å unngå den kvilen….bedre å heller droppe ranglinga tenker eg…Tenkter eg skal ta å male ferdig ei skilpadde og så skal eg strikke, slenger beina på bordet her og bare slapper av 🙂 Fikk ferdig 3 alpakka her om dagen og de ble eg godt fornøyd med!

 

 

 

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

4 kommentarer
      1. Ja sant, sååå trøtt er eg! Takk skal du ha, har fikset, har også fått i meg en stor kopp kaffi så eg droppet kvilen….Men det betyr ikke at eg kan sovne om en blunker for lenge haha

    1. Ha! Klag ikke. Du fikk “bare” regn. Her kom det snø. Vel den ble ikke liggende, men likte det ikke.
      Nei, stol ikke på værmeldingene. Men hvorfor ikke stille i en tynn jakke som både er vind- og vanntett. Gull verdt. Aldri for varm, ikke svett og heller ikke bløt. Kun tynn ulltrøye under fryser man heller ikke.
      Spent på skilpadden din. Like flott som lamaene?

      1. Jakken eg hadde på er vindtett, men vannavisende….så hvis det regner nok blir eg våt…det regnet nok i dag haha Men jakken tørker fort igjen da 🙂 Skilpadda blir ikke helt samme stil som alpakkaen, du får se litt mer av den i morgen 🙂 Nå skal eg sove, nattinatti 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg