Pulsvotter – Strikkeoppskrift

Designet av Stone Knits

 

Mye mulig det kanskje ble litt mye katt her inn nå? I går var det katteteppe og i dag pulsvotter…Vel, eg likte disse vottene før eg så at det faktisk var katter på de, men katter er kjekt det 🙂 Tror det var fargene på disse eg falt for, jepp, disse er lagret og det hadde ikkje vært dumt med et par av disse i høstgarderoben 🙂

 

 

 

Designet av Stone Knits

 

Selvfølgelig er det bare å finne frem det tynne “sokke”garnet og de tynne pinnene, dvs dette er ikkje votter for de kalde dagene, meeeen en skjønn gave kan det uansett bli 🙂

 

HERDING CATS KITTENS MITTENS
Bildene over
3 størrelser

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

Nye uke der gitt, å inni hamparæva som det har regnet i natt! At eg våkner av regnet er sjeldent,
men i natt registrerte eg et himla bråk ut! Kan ikkje huske om eg hørte torden siden det var meldt, men uante vannmengder klasket i det minste ned. Akkurat nå er det faktisk 19 gr så slettes ikkje kaldt,
men resten av været er vel i den sure enden ja.

Skal ut en tur i dag, må ned på posten å få avgårde noen pakker...Satte i gang litt galskap her på bloggen i går ser du…Det kan du sjekke ut HER INNE! Ser greit ut så langt så får me se hvor det hele ender til slutt da! Spennende! Blir nok noen timer inne på Hobbyrommet også i dag, i tillegg bør eg komme meg ut på en tur…Merkelig, kjenner fortsatt at den 2-dagers turen “sitter” i kroppen + eg skal svinge innom valglokalet…men HVEM som fortjener min stemme i år har eg fortsatt ikkje bestemt meg for…

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer

Siste innlegg