RULETT HJERTER – Tør du?

 

Som du vet så sto eg jo å dyppet 197 BountyKuler i går….da er det en god del sjokolade i sving, for å si det sånn! Ikkje bare det, men det tok jo gaaanske lang tid å dyppet hver enkel kule og da kan ideéne plutselig begynne
å myldre!! Når da siste kule var dyppet puttet eg noe mer sjokolade opp i vannbadet og satte i gang med det eg har valgt å kalle “Rulett Hjerter”!!! MoHaaa

De ser jo riktig så lekre ut disse hjertene her? Mmm innbydende, ikkje det?
Vel, det blir på egen risk i så fall. Nå skal du høre….

 

 

 

 

Eg har brukt silikonform med hjerter, hadde litt sjokolade opp i, inn i fryseren og så var det tid for fylle:
i 1/3 del av hjertene hadde eg knust slikkepinne med jordbærsmak opp i..

 

 

 

 

…i den andre 3.delen hadde eg litt knuste salte mandler og Maldonsalt…

 

 

 

 

…i den 3.delen har eg Chili! Skikkelig sterk chili Woop Woop!! Denne kan nok svi litt ja 🙂
Til slutt fylte eg opp med sjokolade 🙂 

 

 

 

Vel, tør du ta deg et Hjerte fra boksen min? MoHaaa Eg syns jo dette var en skikkelig morsom idé og nå har eg 45 hjerter i denne boksen, 15 av hver smak. Kan jo blitt litt morsomt rundt bordet dette – Kommer jo an på da 🙂
Du kan jo velge hva du vil ha som fyll, det trenger ikkje være ekkelt, men alt man ikkje vet hva er blir litt kleint
å putte i munnen og så kan man heller bare le etter på 🙂 Mulig litt nerd, men men må jo ha det litt gøy!

 

 

 

 

NATTINATTI

 

 

 

Juleklem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

5 kommentarer
    1. oi ,om en ikke hvet tar vel alle en sjokolade,men hadde eg vist hadde eg vært skeptisk ,det var den chilien hvet du :=) men dette blir nok noe alle flirer av tenker eg og det er bra .Masse god bedring ,håper pencilinen hjelper raskt

    2. God bedringsklem til deg 💊💊💊. Du lager så mye spennende på kjøkkenet 🧁🍫🍭, hørtes ut som du har kost deg med de ulike smakene.
      Fortsatt god adventstid 💜

      1. Klar du tør! Det er jo bare gøy 🙂 Du kan jo ha flere varianter slik at den “vonde” blir i mindre tall hehe Men uansett, gode eller grusomme, ikkje si hva som er i 🙂 Det i selv er jo morro 🙂

Siste innlegg