Så enkelt og HELT Gratis!

Designet av Purl Soho

 

JADDA! Nå har eg sjekka værmeldinga og nå skal du høre: Fra Bergen og ned til oss her i Stavanger og langs sørlandskysten opp mot Oslo skal sola skinne i dag!! Iiiikkjeee bare det, men det skal også være ca 7-8 gr over hele linja 🙂 Vettu hva DET betyr?? Kom deg ut i sola og strikk! Er det kaldt? Sett deg i en sovepose eller surr et godt pledd rundt deg, er ikkje verre enn det serru! Halve fingerhansker kan muligens være greit å ha på seg, men ellers? Vel, bortsett fra en god kopp med kaffi trenger du strikketøyet så klart! Hva er vel bedre enn noen festlige vaskekluter? Da kan du lene deg tilbake, lukke øya og “slikke” litt sol, vaskekluten strikker seg selv 🙂

 

 

Designet av Purl Soho


Du trenger ca 200 m bomullsgarn, orginalt strikkes klutene i Dette Garnet, men du? Ja du finner frem det bomullsgarnet du har, evn litt forskjellige rester 🙂 Strikkefastheten på klutene er 24 m/50 row. Klutene er ganske store så ikkje strikk med mindre strikkefasthet i allefall om du ikkje vil ha en håndduk i tilfellet 🙂 Nå kan du bunkre opp med evn PåskeeggInnhold til tante og onkler, eller du kan stable de fint i GaveKista di om du ikkje henger de opp på eget kjøkken 🙂 Strikk, nyt og Kos deg i sola!

 

COLORFUL HALF + HALF WASHCLOTHS
Bildene over

 

 

* * * *

 

Ja jo, eg burde jo selvfølgelig også satt meg ut i sola ei stund, men eeeg er fullstendig på perlekjøret og har en date med noen Påskekyllinger!! Oh My de er bare sååå søte og eg ser for meg at eg kan trenge mange, mange og enda flere! Eg har en plan ser du…MoHaaaa Hadde det ganske så gøy med perlebrettene
i går og fikk pyntet opp inngangsdøra vår!! (Tro hva naboene syns? *fniser*) Eg ble veldig fornøyd, resultatet kan du se HER 🙂 Har du noe perler i et skap? Vel, da er det bare å sette i gang 🙂 Nei nei, ingen er for gamle, slutt å tull! 🙂

Planer for i kwell? Tja, går dagen som eg har planlagt så skal eg SY i kwell! Jepp, det er det eg skal så
dette blir spennende 🙂 Nå trenger eg bare litt kaffi til før eg svinger i gang dagen!

 

 

LAG DEG EN GOD DAG
OG KOS DEG!

 

 

 

Go`klem fra ei stadig like optimistisk Vibbedille 🙂
100% Røykfri i 464 dager

0 kommentarer

Siste innlegg