Så trist…!

 

Eg gikk jo rundt her å trippet i hele går vettu…En ting at eg hadde hengt opp mye pynt, det gjør eg jo alltid tidlig pga bilder eg sender til Rito, men ingen, absolutt ingen dinget på døra…! Har aldri skjedd før….
åsså i år da når eg virkelig hadde laget fine snopeposer…! Sukk…

Ja jo, det er litt gnede å komme til oss og eg vet at mange av de små tenker at det gidder de ikkje for det er nok ikkje alle her i terrasseblokkene som er like glad i Halloween…men men

 

 

 

 

Planen min nå er å sende alle snopeposene med han Dib på jobb, så får han dele de ut 🙂 Kjenner eg gidde ikkje pakke opp alle posene for å evn tømme det i ei skål.

 

 

 

 

Anyway, har da vært litt produktiv i dag da, selv om det er et sinnsykt vær ute og det beste hadde kanskje vært
å blitt under dyna 😀 IngefærShot for de neste 10 dagene ca er på flasker og i kjøleskap. Eg har meg en “snaps” morgen og kwell 🙂 Er så godt atte + det gjør godt!

 

 

 

 

Trosset til slutt været, tok dunkåpa på over pysjen, først en kjapp tur på posten før eg svippet innom Mestergrønn etter roser. I dag er det mor mi sin bursdag og da måtte det friske roser til ♥ Håper ikkje de tar av i vinden! Har fått beskjed om at gravsteinen skal opp denne uka og det tror eg blir veldig fint!

Nå? Vel…nå er tilbake til glitterstyret mitt! Har sånn hat/elsk forhold til glitter, føler eg tygger det til tider,
men eg er optimist og tror dette blir bra!

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

4 kommentarer
    1. Det var kjipt at dere ikke gikk noe besøk. Du hadde jo forberedt deg og lagt masse omtanke i det.
      Her var det en jevn strøm hele kvelden. Og godteskåla ble tom.

    2. Vel, bedre at ingen kommer enn at de kommer med raketter. Her ble det smell og bråk seff, heldigvis ingen skadet. Roligere enn det var før pandemien, håper det vedvarer…. hvis det er noe sjokolade i de posene så kan du jo ha i veska når du skal ut på tur 😜

      1. Bare snille barn i dette nabolaget vettu! Gj.snittsalderen akkurat her i vårt sameiet er 70+ trooor eg….Me er de yngste 😀 ALT for rolig! Snop på tur ja, neimen ikkje dumt, men det spørs som ikkje alt havne til gutta på Elkjøp i morgen haha

    3. Dumt ingen kom. Det var ikke så mange her heller, og de som kom kom mens jeg var borte. Men det var andre hjemme her som kunne levere ut godteri.

Siste innlegg