SE! De lyser!

Designet av Mark Roseboom

 

Det er som eg pleier å si: Farger er magiske, og ved riktig bruk kan du få de til å lyse! Du vil i allefall oppfatte det som om de lyser, og det er godt nok for meg. Sett så flott!? Omtrent som å komme inn i Stavanger Domkirke på en solrik dag, glassmaleriene lyser i mot deg. Tenk at det går å an å trylle den samme effekten frem med heklenål
og riktig bruk av farger? Det må jo kalles magi, eller hva?

 

THE TIBET TILES
Bildet over
Str 150 cm X 150 cm

 

 

 

 

 

Designet av Mark Roseboom

 

Inspirert av Nordlyset, det må jo være noe for oss her hjemme? Eg har aldri sett det i RL, men hvem vet?
Kanskje en dag…Den var den fisketuren i Lofoten eg drømmer om da…Mmm

 

THE NORTHERN TILES
Str 90 cm X 90 cm
Du hekler det så stort du ønsker

 

 

 

* * * *

 

 

I dag skal eg på IKEA! Eg vet akkurat hva eg skal ha så eg satser på å bare fyke inn å si hva eg vil ha og svinge innom på lageret, ja nesten så enkelt kan det noen ganger gjøres. Amira har ferie denne uka så eg skal møte henne der siden hun har større bil enn meg 🙂 Vil tro den kommoden og den hylla sklir rett inn om me legger ned setene. Så ja, nå skal det bli gang på Hobbyrommet som eg har okkupert, fikk jo i hus en pult til i går
og en virkelig god stol. Var heldig med det kjøpet må eg si.

Ellers så blåser det ennå her ytterst på vestkysten…Hmm mistenker litt at det blir en BlåseSommer!! Vinden i dag legger seg “der nede” for me er heldigvis 100% skånet for nordavinden, og godt er det for da ryker både blomster og grønnsaker! Nå er det på tide at me får noen gode soldager igjen. Eneste positive med noen regntunge dager er at eg slipper å bære så mye vann for å vanne *ler*

 

 

KOS DEG
&
NYT DAGEN

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

5 kommentarer
    1. God shopping og kos med Amira! Gubbanoa for et debattklima i strikkegruppene på face… kom til å nevne opphavsrett, det satte fyr gitt! Nå snakkes det om utmeldinger, hetsing og blir kalt navn. Har ikke og heller aldri ment å beskylde noen for noe, men det er heller ikke åpent å opplyse om opphavsrett. Da er en politi og driver med hetsing. Opplever selv krasserer tilsvar fra koret på andre siden. Ferske strikkere ønsker å melde seg ut og ikke spørre om hjelp. Snakker meg om voksne damer.

        1. Strikke villmarksgensere. Var ei som tilbudte seg å sende oppskrift til ei som spurte om maskeantall. Har jo lest deg en stund, så “gjenfortalte” pm betyr oppskrift og ulovlig. Tok helt av, ment til den som tilbydde oppskrift, ikke hun som spurte etter maskeantall. Mange som ikke liker “politi”, mens noen få mener at det er greit å både belyse, samt få en avklaring av hva som er lov. Ser noen slenger mer med leppa med samme mening som meg, tror det var derfor det tok helt av, mange hundre kommentarer. Takk for at du har opplyst meg, du er grunnen til at jeg ikke kommer til å dele noe!

          1. Det er faktisk ganske utrolig at situasjoner som dette oppstår ennå! De gangen eg har sagt at ting ikkje er greit får eg mye pes, ja t.o.m på min private sms kontor ramler det inn haha Noen strekker seg veldig langt for å prøve å “ta meg” på noe. Men eg mener jo at lover og regler skal man forholde seg til samme hva det gjelder 🙂 Det kommer eg alltid til å stå på 🙂

    2. Her byttes det mellom regn og sol. Ja, slapp å vanne planter…det er greit det;)
      Det må bli lappeteppe for meg en dag:)

Siste innlegg