September og fortsatt sommer

 

Hva skal man si? Siste rest av sommer ser ut for å etablert seg her i vest og sett bort fra at det kommer litt regn (egentlig ganske mye!) tirsdag og onsdag skal det være sol og rundt 20 gr resten av uka! Dette må selvfølgelig utnyttes og i dag er intet unntak! Eg må komme meg ut, ble mye is i går – Helt herlig, men nå er det dags for tur! Har justert vektvesten så eg starter med å ta med meg 8 kg…Var faktisk overraskende tyngre enn hva eg hadde forestilt meg! Min tanke var jo å dra på like mye som eg har tatt av, men DET kan eg bare glemme…Utrolig hva eg har dratt med meg rundt…! *Skremmende egentlig*

 

 

 

 

Har ikke helt bestemt meg for om eg skal kjøre ut til Tungenes og ta runden der, eller om eg skal benytte meg av det fine være å gå Hellestø…Uansett så skal eg ut til havet! Egentlig den beste plassen når det er skyfri himmel og lite vind. Er også en stund siden eg har gått i skikkelig sand 🙂 Tenker eg får svetten til
å renne i dag! Klokka springer ser eg så gjerne best å bare komme i gang, får lage meg en litt solid frokost
og komme i gang! Hadde forresten en festlig dag i går 😀

 

 

 

LAG DEG EN GOD SØNDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg