Sjekk de tøflene da!!

Designet av Heidrun Schramm

 

Tøfler er GØY! Morsomme og fargerike, ingen regler, det er bare å peise på med alt du har! Ikkje så nøye, skal jo bare loffe rundt inne uansett 🙂 Når strikkefastheten ligger på rundt 12 m med ca pinnenr 6,5 – Ja da går det
kjipp-kjapp så her har du den perfekte julegaven til hele familien 🙂

 

 

Designet av Heidrun Schramm

 

Du får en step-by-step oppskrift med mange illustrasjoner så dette blir plankekjøring selv for en nybegynner 🙂 Dette liker eg! Enjoy sier eg bare 🙂

 

SLIPPERS – BRAIDED DESIGN
Bildene over
8 størrelser

 

 

 

* * * *

 

Våknet 05:35 – ALLTID når eg har alarmen på fordi eg skal no, ja da våkner eg som regel både en og 2 timer før eg strengt tatt nødvendig må stå opp! Skulle jo tror eg ikkje trengte alarm da, men vær sikker på om eg glemte
å skru den på….! Ja iiiikkjeee sant!
Frister sååååå lite å begi seg ut på hjul i dag, er sikker på at det er en reell fare for å flakse over kanten på brua i dag! Det blåser stiv kuling, garantert at det er storm, NEI…ORKAN i kasta! Så ja, eg har mest lyst å stappe øreproppene langt inn i ørekanalen og krype langt under dyna og bare glemme at det igjen er en stormfull mandag. Ser heller ikkje noe særlig mulighet for noe god søvn det neste døgnet….Den der BT døgnmåleren klyper så sinnsykt i armen at eg kan ikkje skjønne at man kan sove når den skal dure og gå 4 ganger i timen…? I 24 timer!! ANYONE?? Prøver å være, og TENKE optimistisk, men trøster meg med at hvis det går rett vest så er det bare å ta den av, er slettes ikkje verre enn det. Humøret eg opparbeider uten søvn er verre…
vil eg tro! *ler*

Vel vel, du får ha en fin mandag-Håper den blir bli god ♥

 

 

 

HUSK Å KOoOS DEG LITT!

 

 

 

Go`klem fra ei optimistisk Vibbedille med et hint av pessimisme! 🙂

7 kommentarer
    1. Hei. Hvordan får jeg tak i oppskriften på disse tøflene. De ser kjempe flotte ut.

    2. Dere som etterlyser hvor man får kjøpt mønsteret/oppskriften . Det er bare å trykke på linjen der det står: Slippers braided, i innlegget over her. Da blir dere ført til Ravelry siden. Mønsteret er på engelsk og tysk, bare så dere vet det. Men som vibbedille sier, det er utførlig forklart med bilder osv. Og det er ikke vanskelig å strikke etter engelske mønstre, lettere enn norske faktisk !!

Siste innlegg