Slappe krøller, en saga blott!

Reklame | Grønnestad Hårklinikk & Frisør

 

I går var det endelig dags for en tur til Grønnestad Hårklinikk igjen, deilig! Det var bare å sette seg godt til rette, for dette ville ta litt tid. Har det siste 1,5 året går til Grønnstad etter at eg donerte vekk så og si alt håret mitt i 2020.
Nå i det siste har krøllene mine blitt litt slappe (Mye hår er mye tyngde bla)
så hver enkelt krølle skulle strammes opp rett og slett:

 

 

 

 

Hvis du som meg liker å ha muligheten til å bare la krøllene vært ett virrvar uten kontroll så er jo da papilottene fra 80/90 tallet et supert produkt! Da blir det kaos om du ønsker det! Eg ønsker å bare vaske håret, klemme inn en dott med Curl Shape Activator (<–Øverste bilde) for så å røske litt i håret etter en halv time – DA er eg gudd to go for å si det sånn 🙂 Å ja, det tar tid, så kryss av god tid i kalenderen – etter ca 4,5 t kunne eg sveve tilbake til bilen, så førnøyd. Det ble krøller, en god klipp og en minicolor mens eg likevel lå i vasken.
Ahaaa dette er altså terapi på så mange måter.

 

 

 

Min innstilling til hår, er at det “bare” er hår, derfor ga eg bort hele 50 cm med et lett hjerte ♥ Gjør hva du vil, det vokser jo ut igjen. Vel, det gjør det jo hos de fleste av oss, men absolutt ikkje alle! Så har du lyst å endre litt på den laaange frisyren og heller bare gi bort håret til noen som ikkje har hår? Da anbefaler eg deg virkelig til å svinge innom Grønnestad i Olavs Kleiva i Stavanger, eller ring: 52 97 66 00 🙂 

De har også et bredt utvalg av digge hårprodukter og ikkje minst produkter for deg som bare trenger litt mer hår,
i hylla der finner du også “Krøllekremen” på øverste bildet som eg kaller den for –
Da kan du ta kontroll på kråkereiret for å si det sånn 🙂

Eg har blitt invitert til Kundedag på fredag og da skal eg få litt oppfriskning i sminke. Eg har alltid likt å sminke meg litt sånn i hverdagen, men i allefall det siste året har det vært litt dårlig med det. Har ikkje funnet den rette “dekkremen” eg ønsker, så eg skal finne meg en god BB Krem i riktig farge 🙂 Gleder meg til det! Det har litt å si å SE litt fresh ut selv om man ikkje føler seg helt på topp.

Nå skal eg bare riste godt på hodet knyte noen av urokråkene på toppen
inn i en bandana og kaste meg over noen miniatyr perler!

 

 

KOS DEG!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg