Snaisne SommerSokker

Designet av Mara Catherine Bryner

 

Eg har alltid sagt at skal du strikke sokker, ja bortsett fra tjukke raggsokker, så er det optimale å bruke pinne
nr 2-2,25 – Ikkje tjukkere enn det og selvfølgelig tynt garn. Da får du sokker som kan brukes hele året, ja det blir som vanlige sokker (Les: Kjøpesokker bare 100 ganger bedre). Ankelsokker er perfekt til våren og sommeren så kanskje sokkeskuffen din trenger litt nye tilskudd? Skal ikkje mye til før en sokk utpeker seg og disse var jo akkurat passe anderledes til at eg falt for de. Hvordan de er i bruke vet eg ikkje, men de var snaisne da 🙂

 

A LOUNGE SOCK
Bildet over
Str XS til L

 

 

 

 

Designet av Mara Catherine Bryner

 

Strikkefastheten på disse sokkene er 32 m/38 row/10 cm og det får du til med sokkegarn som er
ca 200 m pr 50 gr. Ja som Opal vettu.

 

RIFF`s ROLLS
Str XS til L

 

Hvis du heller vil ha helt vanlige ankelsokker så finnes det en oppskrift her på bloggen som
er både på norsk og som er helt gratis, den finner du HER 🙂

 

 

* * * *

 

Det er ganske frustrerende å våkne om morningen og være akkurat like trøtt som da du la deg. I følge den der aktivitetsmåleren min har eg sovet i 7 t og 33 min, men hva hjelper vel det når nesten alle de timene er Lett Søvn? Blir lite kvalitet på det og man kan føle seg trøttere enn når man la seg. Så ja, eg tror rett og slett eg bare skal gå
å legge meg igjen. Uten god søvn blir dagen slettes ikkje god. Alt rundt blir bare forsterket
og ofte mye verre enn hva det egentlig er. *Gjesper*

Satser på at ettermiddagen og kwellen blir betydelig bedre 🙂
Me skravles!

 

 

 

LAG DEG EN GOD DAG

 

 

 

 

Go`klem fra ei veldig trøtt Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg