Snart jul! – Lyshus

 

 

Nå begynner det å nærme seg, ikke bare til Solamessen, men også til jul! Eg tenker ikke bare jul til årets messe, men hele året 🙂 Litt jul må det jo uansett bli, men det er bare en brøkdel av det eg har laget klart 🙂 Om 2 mnd er eg nok i sving på kjøkkenet med julebaksten…Ååå de ukene kommer garantert til å fly!

 

 

 

 

Egentlig vanskelig hus å ta bilder av…de er skinnende blanke!
Siden disse lysene ikke har hull i taket må det kun benytter Led-Telys, eller små lyslenker

 

 

 

 

Alt er støpt i orginalformen fra DevonDotting med steingips, så alt eg har støpt til messa kan også stå ute – Hele året. Eg har også malt de etter “forskriftene” så hvis eg ikke har bommet fullstendig så holder malingen hele året. De er spraymalt, håndmalte detaljer og så sprayet 3-4 lag med utelukk. De små pepperkakene er også støpt i stein og malt med 2 hårstrå (Sånn føltes det ut i allefall!) Smått ja!

EG ryddet og pakket bort all malingen i dag…bare for å konstantere etter en halv time at det faktisk er 3 små/enkle lyshus som mangler litt maling….på an`igjen dag! Men, eg kommer i mål i dag!! Woop Woop!

 

 

 

HA EN FORTSATT FIN DAG

 

Spleis til å hjelpe familien min i Beirut,
eller vipps 93 89 92 25

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar

    1. Så flott dette ble. Ikke stress, messe blir det uansett og det er bare du som vet hva som var tenkt å være med.
      Kjekt med led-lys i alle varianter. Droppet levende lys da valp kom i huset i 2007, men tok i bruk levende lys igjen da Queen måtte få slippe pga. helsa i 2021. Nå er det slutt på det siden en ny firbeint flyttet i for 10-11 måneder siden . Sikkerhet føre alt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg