Snart Påske gitt…!

Designet av Ekaterina Popova

 

Ikkje så lenge til ferie nå, for noe i allefall – Vinterferie. Dårlig med det her i huset siden ingen går på skole her, men skal du på hytteferie i vinterferien kan du jo fylle opp kurven med passende garn. Alltid litt kos med noe nytt til påsken, kanskje peishylla trenger litt pynt? Eller sofakroken? Uansett, et par påskeharer er alltid koselig ♥

 

 

 

Designet av Ekaterina Popova

 

Sett så søtt? Du står jo fritt til å strikke litt klær også om du du vil det.
Kan jo f.eks bli et koselig Påskeeggfyll til noen små 😀

 

LULU THE LITTLE BUNNY
Bildene over
Ca 20 cm

 

 

* * * *

 

 

 

 

Eg har egentlig bare sittet her å rotet! Holdt på med litt av hvert og hadde egentlig planer om å perle litt også,
men såre fingertupper setter enn så lenge en stopper for det.

 

 

 

 

Eg har både drodlet og heklet ferdig en sau. De er jo sååå skjønne Disse Kosesauene ♥ Utrolig enkle og ganske så kjappe å hekle, det er bare her hos meg det tar litt tid siden eg surrer med så mye annet 🙂 Har flere farger eg ønsker å hekle i, hvem kunne vel ikkje tenkt seg en rooosa sau? Ikkje sant!

 

 

 

 

Ellers…vel...nå faller vel ikkje dette inn under drodling, men får nå se hva det kan bli. Et sted må eg starte så får eg sjå:) Her har det vært klipp, lim og skalpell inn i bildet. For øyeblikket har eg flyttet meg inn i stua, litt for å skifte stol, men også for å glo litt på Tv mens eg strikker litt på skjerfet mitt 🙂 Har også planer om å komme meg i seng tidlig for planen er å dra til legen i morgen å ta en haug med prøver siden eg skal til nyrelegen på fredag – Gjenstår å se om eg kommer meg opp tidlig nok…

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

11 kommentarer
    1. Så søte påskeharer. Satt meg på fingrene nå så jeg ikke faller for noen fristelser.
      På tide at du får deg en salgsutstilling med drodlerier og andre bilder. Feil å sitte med alle de flotte arbeidene selv.
      Helgen er over. Ønske deg en flott uke
      Klem fra Liv

    2. Fine drodlerier, men syns jeg ser en del like elementer fra det bildet jeg sendte deg i fjor sommer. 🙂 Bare hyggelig det, men syns kanskje du kunne nevne det. Du vet, det her med å la seg inspirere er helt innafor det, men da bør det nevnes. Ha en flott kveld. 🙂

        1. Du har lagt ut flere drodlebilder enn bare akkurat dette nå på nyåret. Visse elementer er de samme, jeg sier ikke at du har kopiert noe som helst bare at visse elementer er de samme. Kurvene, sirklene, prikkene. Å vet du hva….det er helt greit. Skulle bare ønske at også du kunne innrømme at du lar deg inspirere av andre. Du har kanskje hørt uttrykket “leve som du lærer”.
          Ha en fortsatt fin kveld. 🙂

          1. Eg har ikkje tenkt på det bildet du sendte meg, og ingenting av det eg har tegnet har noe med det du har tegnet å gjøre. Det syns eg er for drøyt å påstå. Hvorfor skal eg innrømme noe som ikkje er tilfelle, hvis du virkelig leser bloggen min ser du at eg alltid skrive og henviser til hva eg evn har blitt inspirert av. Du er jo ikkje den første som drodler?
            Da er det mer sannsynlig at eg har blitt inspirert av egne prosjekt fra studietiden som ligger i portofolien min. Helt ærlig? Syns i grunnen du har en noe frekk undertone i kommentarene dine? Noen spesifikk grunn for det? Da mener eg ikkje bare denne kommentaren.

            1. Synd at du synes jeg har en frekk undertone. Det er ikke min mening i det hele tatt. Jeg har heller ikke påstått noe som helst, jeg bare sier at jeg synes enkelte elementer ligner.
              Jeg har lest din blogg i mange år, å husk, det har vært en grunn for det.
              Nå skal bare du drodle videre å kose deg med det. Tror jeg nå skal trekke meg helt tilbake. Å komme med synsinger skal man visst passe seg for her hos deg, selv om du ved flere anledninger har bedt oss lesere å kunne si fra til deg hvis det skulle være noe.
              Husk, Vibbedille,det er faktisk ikke sikkert at en del av kommentarer du får av meg eller andre nødvendigvis er av negativ karakter. Kos deg med drodling og ellers alt du måtte finne på.

            2. Du skriver:“Skulle bare ønske at også du kunne innrømme at du lar deg inspirere av andre”.
              Hvis eg er inspirert av andre krediterer eg med både navn og link, men at mine drodlerier er inspirert av et bilde du sendte meg i fjor sommer? Nei, det er det ikkje. Det er blitt drodlet så lenge eg har levd, og garantert at noe ligner noe, selvfølgelig, men eg ser ingen grunn for å kreditere deg basert på det bildet du sendte,dessverre. Du har selv spurt meg tidligere om eg syns du er frekk? Å ja, noen ganger så syns eg som sagt du har en frekk undertone, beklager om eg tar feil. Det er lov å synse, men du mener at eg burde nevnt at eg ble inspirert av ditt bilde og det er for meg feil.

    3. Nå må du slutte å vise bilder fra det supre arbeidsrommet ditt! Jeg blir så misunnelig. Neida. gir meg noen fine impulser til hvordan jeg bør ordne meg litt bedre. Kos og god søndagskwell herfra

    4. Som et svar til din siste kommentar her over. Ja,jeg spurte deg om du syntes jeg var frekk i en sms,altså en personlig meldig på din mobil. Den sms svarte du meg aldri på. Men nå drar du det frem her i kommentarfeltet og finner det for godt å svare. Vel, hvem er den frekke nå? En sånn handling forteller vel adskillig mer om deg enn den forteller om meg.

Siste innlegg