SNART PÅSKE!

Designet av Bente Presterud

 

Ja, det er litt over 2 mnd til Påske, og litt mindre enn det til høner og kyllinger skal frem! I fjor flakset det en del av disse steinkule hønene over hele landet, fikk du ikkje strikket de da så har du muligheten nå! Du klarer fint
å strikke deg en flokk på et par kwellen, det er ikkje så lenge til før eg henter frem mine. Kanskje eg må strikket meg et par til i år? Kan jo egentlig ikkje ha nok høner i påsken 🙂

 

 

Designet av Bente Presterud

 

Dessuten passer disse hønene så godt sammen med de Freaky Kaninene mine! *ler* Ja de bør du også plukke med deg! Oppskriften er fortsatt gratis – Nå har du mye kjekt du kan lage til påske! Ikkje bare det, men hvis du stikker inn HER kan du også strikke deg noen snåle Kyllinger som eg har designet 🙂

 

EASTER CHICKENS NORWEGIAN STYLE
Bildene over
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer
    1. Er vel akkurat en måned til påske nå 😉 Palmesøndag er den 28. mars i år 😉 Bare sånn til opplysning…

      1. Ok, ja eg ser det nå, eg var sååå sikker på at påsken kom etter Dib sin bursdag som er 9/4 🙂 Ja men da er det bare å få fart på høna for det er jo snart påske da jo 🙂

    2. Kjempefine, men e litt redd for at påsken i år komme brått på, for om akkurat to mnd så e det 2. påskedag…(5/4) 🥸🐣🥚🐥så det e mindre enn to mnd…😱

Siste innlegg