Sommergenser i Holst Supersoft?

Designet av Elenor Mortensen

 

Hvis du er glad i litt tynt garn og mye mønster, vel...da har du deg en flott sommergenser her 🙂 Ull er absolutt aktuelt selv om det er sommer, Holst Supersoft f.eks funker veldig fint til det. Blir en utrolig lett og ganske luftig genser 🙂 Basert på den oppgitte strikkefastheten ser eg at Supersoft fint kan brukes. Får ofte spørsmål om oppskrifter i dette garnet og her har du en du kan bruke 🙂

 

 

 

 

Designet av Elenor Mortensen

 

Mye mønster kan være veldig kjekt, noen ganger utfordrene, men det blir jo lekkert da!
Genseren strikkes top/down 🙂

 

RENAISSANCE SWEATER
Bildene over
Str 90 cm til 180 cm i overvidde
Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Sommer i går og kaldt i dag! Var ikkje så mye mer grader i går, men det er rart med det…Tar man bort sola
og tilsetter vind.
…Vel, da blir det ganske kjølig…I dag blir det hviledag hjemme, får surre litt rundt med diverse tenke eg. I morgen blir det langtur med Ine igjen, skal bli godt! Blir så pass langt at eg tenker en bil i hver ende ja 🙂 Siden planen er å gå langs sjøen håper eg vinden løyer av.

I går testet eg ut å støpe steingips med vannmaling…ja jo, det ble ganske fint, men sart…Så søkte eg opp fargepigmenter i steden for, ja DET må ho være tingen vel, om eg f.eks vil støpe noe som skal være gjennomgående svart!?!? Har kjøpt meg 3 farger, og det er sååå rart.…I dag postet Devon Dotting når hun støpte
i helsvart…! 2 sjeler en tanke tenker eg! Men hekkan, det ble flott da så nå er eg spent! Eg er fortsatt i den berømte testgropa og prøver ut forskjellig, går en del gips til all denne prøvingen (og feilingen) så eg har sørget for at mer gips er på vei i posten….Jadda jadda…

 

 

 

HA EN FLOTTERS DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar

Siste innlegg