~ SommerSokker ~

Designet av Dolly Laishram

 

Den ene mer lekker enn den andre, det kan blir et problem når det hele tiden popper opp så mange fine! Dessuten er det jo kjekt å plukke med seg nye teknikker og ideér, slettes ikkje alltid det er så vanskelig, men resultatet?
O`la la så herlig. Føler du deg fortsatt litt utrygg på engelske strikkeoppskrifter
kan det være en idé å plukke med seg DETTE 🙂

 

MAY 2022 SOCKS
Bildet over
Str S til XL

 

 

 

 

Designet av Dolly Laishram

 

Siden du nå likevel er i gang kan du plukke med deg enda et par med sommersokker! Nok en maske eller teknikk du kan ta med deg, putt de evn i boka og bruk de et sted de måtte passe. Begge sokkeparene strikkes
i tynt sokkegarn på pinnenummer 2,25 mm

Ok, hvis du heller ønsker en norsk strikkeoppskrift på deilige sommesokker
og som i tillegg er gratis kan eg anbefale DISSE 😀

 

TOP DOWN APRIL 2022 SOCKS
Str S til XL

 

 

 

* * * *

 

 

Klokka er ikkje mer enn 12 og eg har allerede fått gjort en del: Svinset ute på terrassen, plantet om noen avleggere, plukket vissent, vannet litt både ute og inne, ryddet/vasket kjøkkenet slik at det er klart til Dib og eg skal kokkelere….Du vet, den planlagte biffen i går som måtte utgå? Vel, det ble et par skiver på meg i steden for haha Samma det! Orket ikkje tenke ut en ny middag liksom, hadde også litt salat igjen fra fredagskwellen—-> Overlevde!

Nå har eg parkert meg på Hobbyrommet med litt frokost. Etterpå skal eg montere nok en papegøye + eg skal stryke et bur, jadda! Forresten, nå kan du se Russedressen eg malte,
den er kommet vel frem til russejenta i Bergen 😀

 

 

KOS DEG
OG NYT DAGEN

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg