SOMMERSOKKER?

Designet av Summer Lee

 

Eg har sett både humler og sommerfugler denne helga så det er helt innafor å legge opp til et par sommersokker, og DA trenger du f.eks Garn i spreke og freshe farger! Det går ikkje all verden av garn til slike sokker så restegarn er supert 🙂 For en elegant avsluttning bør du bruke Kitchener Stitch på tåfellingen, kan du det ikkje er det superenkelt å lære! Eg tror alltid at eg husker feil når eg skal gjøre det derfor henter
eg frem DENNE VIDEOEN hver gang.

 

 

 

 

Designet av Summer Lee

 

Eg må seriøst begynner å strikke sokker til meg selv, nå har eg ikkje mor mi lenger som eg kan snike til noen nøster å få lekre sokker i retur…Kunne tenkt meg en del varianter av disse ja..Har mer enn nok Opalgarn
til å kunne fylle på en og 2 skuffer….!

 

LITTLE DOTS SOCKS
Bildene over
Str barn til XL Voksen

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

Sola skinner fra skyfri himmel og eg må nok ut på tur ja! Har en liten tanke om hvor eg vil gå og det tror eg blir fint! Satser på å få tapet beina skikkelig, men kjenner nå at eg må over til lave tursko uten Goretex! Blir jækla varm i beina, og hva skjer da? Jepp, de hovner…I helga gikk eg jo tur….tenkte at å gå barføtt i skoa var lurt…eg mener:
I sin tid hadde me aldri annet enn tape på beina i spesialskøytene når me trente,
vel det funka ikkje på samme visa i helga…

Storesøs driver å overbevise med om at det er på tide med Toppturer og at eg skal melde meg på 10 Topper – Tanken er å gå Lifjell nå ganske snart!! Jadda, da er det f.eks 1,5 km motbakke…Høres ikkje innbydene ut,
men eg vet det blir topp på toppen! Anyway, eg må få i meg litt mat, er ganske dask og trøtt i dag
så en tur vil nok gjøre meg godt!

 

 

 

HA EN FLOTT DAG!

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer
    1. Flotte enkle sokker, men synes trådsprang på 5 masker blir i lengste laget når man skal ha foren nedi. Ville nok valgt å tvinne litt.
      Klem fra Liv

    2. Topptur fikse du i ditt tempo eg synes deg er gøy men lika å gå alene. Nå må du snart slutte å vise alle de fine sokkene, har jo lyst på alle. Nei nå får eg gjøre kusokkene ferdige så får me se

Siste innlegg