~ SommerSokker ~

Designet av Summer Lee

 

Noen ganger spiller mengden en stor rolle, i allefall for meg. Det er så mye mer fristende når det ligger mange like sokker i forskjellige farger enn når det f.eks ligger ett par. Da får eg lyst på det samme! Det samme gjorde eg for noen år siden da eg “designet” mine egne ankelsokker, ga meg slettes ikkje med kun ett par. Sokkene lå lenge “til pynt” før eg begynte å bruke de 🙂 Sokkene over gikk rett hjem hos meg, striper og glade, flotte farger 🙂

 

 

 

Designet av Summer Lee

 

De er strikket i vanlig sokkegarn (75%/25% Ull/Nylon) på 210 m/50 gr – Det beste om du ikkje ønsker deg raggsokker 🙂 Å ja, oppskriften er på engelsk, men kan du strikke sokker går nok dette helt fint.
Hvis ikkje kan en Engelsk-Norsk oversettelse være grei å ha 🙂

 

FOLK FLOWER SOCKS
Bildene over
Str: Barn til Voksne XL

 

 

 

* * * *

 

 

 

Bare litt vær først: 17 gr, blå himmel og sol!
Ellers?

 

 

 

Det var nydelig å stå opp til et Hobbyrom som ikkje var fullstendig kaos! Enda litt som skal gjøres, men nå har eg litt mer oversikt! Gjenstår å pakke resten og huske litt sånn småting som må bli med.
Skulle eg nå få noen gode ideér, vel…da er det for sent!

Siden det er fredag blir det nok en aldri så kjapp handlerunde først og sååå er det bare å brette opp ermene å få det gjort! Dib ringte akkurat, han har hatt muntlig eksamen i markedsføring…Hekkan det ble en 6`er 🙂  På den fronten er me litt i limbo her hjemme…Han har jo søkt seg inn på Ui Bergen med gode sjanser for å komme inn på det han ønsker….på onsdag fikk han beskjed at han ikkje fikk søke seg inn med førstårs vitnemål…! Kun ordinært! Da blir snittet som kreves 5,5 – Han har 5,1. Grunnen til dette er fordi det er et lite hull i de 4 siste årene fordi han hoppet av læretiden i november. Dvs han måtte vente med å søke seg inn på påbygg til våren i fjor og startet jo
i høst. På det tidspunktet hadde han mange rådgiversamtaler om hva og hvordan for å komme inn dit han ville.
Var ingen som nevnte da at han ikkje kunne søke med førstegangsvitnemålet...et lite slag der, men hvem vet? Kanskje det går likevel 🙂 Krysser alt eg har! Hvis ikkje har han fått servert en god reserveplan for det neste året
og det blir ikkje tid til å surre *ler*

 

 

 

HA EN FLOTT FREDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg