~SOMMERSOKKER~

Designet av Summer Lee

 

Noen ganger spiller mengden en stor rolle, i allefall for meg. Det er så mye mer fristende når det ligger mange like sokker i forskjellige farger enn når det f.eks ligger ett par. Da får eg lyst på det samme! Det samme gjorde eg for noen år siden da eg “designet” mine egne ankelsokker, ga meg slettes ikkje med kun ett par. Sokkene lå lenge “til pynt” før eg begynte å bruke de 🙂 Sokkene over gikk rett hjem hos meg, striper og glade, flotte farger 🙂

 

 

 

Designet av Summer Lee

 

De er strikket i vanlig sokkegarn (75%/25% Ull/Nylon) på 210 m/50 gr – Det beste om du ikkje ønsker deg raggsokker 🙂 Å ja, oppskriften er på engelsk, men kan du strikke sokker går nok dette helt fint.
Hvis ikkje kan en Engelsk-Norsk oversettelse være grei å ha 🙂

 

FOLK FLOWER SOCKS
Bildene over
Str: Barn til Voksne XL

 

 

 

* * * *

 

 

 

Sola skinner fra skyfri himmel of dagen skal NYTES! Først skal eg vaske litt klær og la maskinene jobbe mens eg styrer i vei på Hobbyrommet – Har noen alpakka som trenger en omgang med lakk, Ååå de blir så søte atte! Et hekkans dill å male de, men de ble bra om eg skal si det selv! Tenker eg må strikke noen striper på erm nr 2 også…Mye mas om de ermene der, men nå lover eg at den snart er ferdig! Tror dette blir den kuleste jakka eg noen sinne har strikket – Unik og tøff 🙂

Men nå er søren meg klokka snakrt 11:30 og eg har rota vekk hele formiddagen på….INGENTING! Uansett, kl 17 er det ut på tur i sola, vandre langs svaberg helt i sjøkanten! Blir neppe bedre enn det!

 

 

 

HA EN STRÅLENDE DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg