SOMMERTOPPER – Store Størrelser

Designet av Ksenia Naidyon

 

Nei nei, dette er så absolutt ikkje for å håne dere som fortsatt har 2 m snø i hagen, men både våren OG sommeren er i anmarsj, ja enten man tror det eller ei…Ganske utrolig, ikkje sant? 1.mars = 1.VÅRdag—> Det er
i dag det!! Kan ikkje si det kjennes noe særlig på temperaturen, MEN om du virkelig vil ha vår, og etter hvert sommer er det bare å følge kalenderen. Kle deg i sommerklær, skru opp varmen og kos deg 😀

 

CINNA TOP
Bildet over
Str fra 78 cm til 153 cm i overvidde

 

 

 

 

Designet av Ksenia Naidyon

 

Den øverste toppen syns eg er morsom og muligheten for mange uttrykk er til stedet. Kanskje en regnbuetopp? Lek med farger og se hva som skjer. Toppen over her er vel mer av den lekre saken syns eg 😀 Strikket i en garnblanding av lin og ull, den øverste i lin og bomull —-> Bruk ditt sommergarn!

 

SENECIO TOP
Str fra 83 cm til 153 cm

 

 

* * * *

 

 

 

Bare fordi eg ikkje er HELT frisk (alt er relativt) sier eg nå Corona Dag 10: Fortsatt like POTTETETT (Igjen, er jaggu litt av og på det der!) Formen ellers er helt fin og eg føler nå at hodet har kommet seg på plass,
ja så får heller nesa bare være!

Sola skinner og gradene er nede på 3 mot 7 i går, vel vel.…Sol er i grunnen mer oppløftende er sidelengs regn
i storm styrke 🙂 Kom meg tidlig opp fra gulvet i morges (Du vet, eg sover fortsatt inne på Hobbyrommet) siden eg skal ut en kjapp tur. Har jo planer om å lage ei stor Chiligryte i dag, den tar tid og da er det greit å komme i gang tidlig! Plukk med deg oppskriften Her hos meg, så lager me middag sammen litt senere på Snapchat. Eg har også funnet en deilig oppskrift på Focaccia som eg har planer om å lage som tilbehør. Det er hvis eg ikkje er helt vrengt når eg kommer hjem igjen hehe

Det er nesten bare å komme i gang vil eg tro!

 

 

LAG DEG EN FIN DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg