SOPP uten Psykedelisk bivirkning…!

 

Vet ikkje hvem eg prøver å gå i næringa her, men altså.…GØY! Tenk på hvor fiiiint dette kan bli!?? Siden disse er støpt i gips (en veldig gode en da…) må den jo “behandles” på et hvis, enten med lakk, maling, en kombo – ja du skjønner. Eg er glad i sopp, til pynt…Hele året i grunnen, men til jul byttes de ut med røde fluesopp 🙂
Her ser eg helt klar mange muligheter, slik eg alltid gjør.

De bakeretse er ganske store, fine til å ha til pynt også ute 🙂 Bestilte en sekk med Steingips i går
og da kan soppene stå ute helt ubehandlet og de blir tunge 🙂

 

 

 

 

Den aller minste er er vel ca 3 cm – Skjønne i en dekorasjon, på lysbrett etc Blir aldri feil med sopp liksom…
De kan dekoreres autentisk, eller…Kunsterisk 🙂

 

 

 

 

For å si det sånn: Er jammen ikkje godt å vite hva eg stiller med på Solamessen neste år om eg blir med…Strikkerelaterte dubbeditter og håndlaget markører blir det neppe *ler*

Ser på mailen min at noen nye former allerede er sendt i retning moi og de er vel muligens noe av det
fineste eg har sett…sukk…det tar muligens litt av, men altså…!

Anyway, er slettes ikkje så stiv og støl som først antatt – Kjenner at stryketreningen var litt hard i går, men det føles egentlig bare godt. Litt tung i hodet bare, har ikkje sovet så godt som eg burde tydeligvis…
Satser på at det forsvinner i løpet av dagen 🙂

 

 

 

HA EN SUVEREN DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

3 kommentarer
    1. Så stilig. Her må det vel være et marked på messa. Ikke sett sopp til salgs før. Er man tidlig ute med noe nytt, er sjansen for å selge mye stor, før “hermekoppene” kommer etter.
      Klem fra Liv

      1. Det var noen dårlige hermekråker på messa i år…Var lett å se hvilken blogg de hadde vært på hehe
        Men på messa var det lite med strikkefolk for alt det andre forsvant jo 😀

Siste innlegg