Spar Penger – Lag det selv!

Reklame | Rito Hobby

Foto: Amira Ali Najém

 

Altså, i sommer fikk eg en spennende pakke fra Rito Hobby med det eg trengte for å lage f.eks Ting som dette! Ååå du vet de der detaljene eg liker så godt?? *nikker* Dette er slettes ikkje vanskelig, nei da, alle kan fikse dette. Samtidig var Amira på jakt etter en Tv benk, men fant ingen hun likte…Hun endte opp med å bygge sin egen av deler fra gamle hyller, pusset og malte og kjøpte ben som hun monterte. Over alt kan man kjøpe slike ferdige skinnhåndtak, eg vil si de koster en liten formue!! Derfor meldte eg meg til tjeneste siden eg hadde det eg trengte hjemme: Lærreimer i diverse størrelser.

 

 

 

Foto: Amira Ali Najém

 

Slettes ikkje vanskelig å lage, bare et tips: Mål opp hver enkel, ikkje bare legg den ene opp på den andre og klipp! Det vil alltid blir litt forskyvning og du vil da se ganske bra forskjell på den første og den siste. Altså, mål hver enkelt og eg fant ut at det beste var å skjære opp en og en. Kan også være godt å ha en god Hulltang,
er ikkje bare bare å stikke hull i slike lærreimer + at det ser bedre ut 😀

 

 

 

Foto: Amira Ali Najém

 

Det eneste du trenger å kjøpe som tilbehør er vanlige skruer med hette. De fleste byggvarebutikker har dette.
Så ja, da endte Amira og de opp med den fineste tvbenken i gata! Selfmade is the best way!

 

 

* * * *

 

 

Hekkan eg er trøtt om dagen altså – sover som en stein om natta, men like trøtt. I dag skinner i det minste sola, det er da noe! Me skal en tur ut på den Internasjonale Butikken å handle litt, Ali skal lage litt meza til nyttår. Amira skal også lage meza i år, for første gang – Hun skal servere det hjemme hos de på nyttår, blir spennende å se 😀 Tviler ikkje et sekund på at hun fikser det.

Mulig eg tar handelen for mor i dag, får se hvor våken eg er ut over dagen. Ellers så tenker eg å fortsette på Denne Greia her! *ler* Eg la på farge 2 før eg la meg i går og er ikkje heeelt fornøyd, så i dag skal eg blande
og eksprimentere litt 🙂 Men ok, gjerne best å komme seg ut av pysjen og komme i gang med dagen.

 

 

LAG DEG EN GOD DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg