Stilig Hæl! – Har du prøvd den?

Designet av Birgit Grunwald

 

Altså, hvis du aldri har sjekke ut designa til Birgit Grunwald så bør du ta deg en kikk! Første gang eg falt skikkelig for hennes krumspring var når eg oppdaget Disse hanskene, såå stilig! Ei stund etterpå kom jo Disse sokkene, sånn litt jevnt over har jo hun andre løsninger på ting enn oss andre – Det er gøy! Akkurat som hælen på bildene her, skikkelig stilig! Så ja, ønsker du en litt annen “swong” over ting så sjekker du ut hva hun har 😀

 

 

 

Designet av Birgit Grunwald

 

Sokkene er strikket i garn typ Opallengde, altså ca 200 m pr 50 gr og pinnenr 2,5 – Et skikkelig søndagskosestrikkeprosjekt 🙂 Nå etterpå skal eg faktisk kjøpe meg ei oppskrift, Ååå eg bare MÅ HA disse vottene! Skrev om de på fredag og i går tok designeren kontakt med meg på Instagram, hun var ganske rørt over at eg hadde blogget om de ♥ Slike tilbakemeldinger er kjekt, men altså, er jo ikkje vanskelig å skryte av såå flotte votter 😀 Så nå er me “venner” på Insta da vettu og eg HÅPER det kommer mange flere design fra henne 😀

 

TRENKER SOCKS
Bildene over
En størrelse, justerbar

 

 

 

* * * *

 

 

 

Søndag og stormen er nå stilnet….er litt rot ute kan du si! Hmm Det er nesten som eg ønsker en omgang med høytrykkspyleren ute! Vel var det litt trist på terrassen før helga, men altså…!? Vel vel...snart vårrengjøring der ute 😀 Eg har bare tenkt å gå rett i dusjen for så å sette meg på Hobbyrommet, i dag må eg gjøre noe vettugt der inne. Ble mye surr i går, tror bare eg var veldig sliten egentligt! I dag skal det bli andre boller, tenker eg!
Tror eg skal starte med å få Kosesau nr 2 ferdig 😀

Ligger dårlig an hva gjelder “søndagmiddag” også, hadde burgere i går så det ligger 4 kalde i kjøleskapet haha Bare til å varme (Man kaster ikkje mat!) salat og grønnsaker er det også. Eg har planer om ei skål med havregrøt, DET kjennes mye bedre ut for systemet 🙂

 

 

LAG DEG EN
FIN SØNDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar
    1. Her blir det ribbe til middag, og det er ikke jeg som skal lage den. De sokkene hadde stilig hæl, og de vottene som du viste på fredag var stilige. Skjønner godt at du vil ha de.

Siste innlegg