Strikkekjoler & Skjørt

Designet av Tatiana Chystiakova

 

Dette er gjerne mer kjoler man burde hatt muligheten til å hatt på seg NÅ og ikkje startet å strikke, men, en kjole tar jo gjerne ofte litt tid og det kommer jo alltid en nye høst og en ny vinter 🙂 Kauni syns eg er et GODT garn
å strikke kjoler i, ja eg har gjort det og kjolene holder seg veldig fint etter vask og i fasong. Eg har ennå en del Kauni på hylla som er tiltenkt flere kjoler…en dag! Hvis du der i mot er noe mer sugen på å strikke SOMMERkjoler kan du svingen innom HER og plukke med deg 3 lekre kjoler 🙂

 

LADA
Bildet over
Str S til XXL

 

 

 

 

Designet av Tatiana Chystiakova

 

Utrolig flott mønster på denne syns eg! ♥

 

HAWTHORN
S til XXL

 

 

 

 

Designet av Tatiana Chystiakova

 

Ellers, kanskje bare et skjørt til alle overdelene du har strikket?

 

AROMA OF MULLED WINE
Str S til XXL

 

 

* * * *

“NEEEEI”, tenkte eg da eg også i dag kjente Dib sin alarm ljome i madrassen min, det er jo for pokker lørdag!!
Var i grunnen passe irritert da eg kravlet meg ut av senga for regnet fort i hodet at eg kun hadde sovet ca 4 t, ALT for lite og det er tross alt lørdag – Den vil eg jo ikkje sove bort ved å måtta ta meg en lengre kwil! Knagget mulig litt for hardt på Dib sin dør, fikk et grynt til svar og eg ba han om å slå av “slagverket” hehe Det var først når eg sjekke aktivitesmåleren min (sjekker alltid søvnkvaliteten) at eg oppdaget til min store glede at klokka var jo 8!
Ergo hadde eg 6,5 time på øyet og ikkje 4! Med ett ble eg litt mer våken *ler*. Har i grunnen sovet akkurat passe,
men kvaliteten er ikkje så god, for mye av den lette og for lite av den dype søvnen.
Da kan man fort føle seg trøtt og sliten.

Har sendt en bestilling på time til Fastlegen avgårde for eg skal sjekke opp noen av resultatene eg fikk av nyrelegen i går. Noen av prøvene rundt problematikken i magen var endret (forhøyet) og siden eg har falske galleganger og div må dette følges opp. Måtte det bare stabilisere seg, men kroppens onder har endret seg det siste året så noe skjer. Kanskje det bare er helt normalt (noe av det i allefall), men eg tar med meg de positive resultatene fra i går og så kan eg gjøre mitt beste med resten 🙂 I dag skal eg nå i allefall bedrive litt sånn egenpleie: Farge håret f.eks og rake beina?

Tja, hvorfor ikkje, man FØØØLER seg bedre i etterkant om ikkje annet 🙂

 

 

 

LAG DEN EN FIN
LØRDAG DU OGSÅ

 

 

 

 

Go`klem fra ei Stadig like optimistisk Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. Nyyyyyydelige kjoler, spesielt den øverst. Den likte jeg enormt godt.
      Holder på å strikke kjole selv, så er den nok klar til neste vinter 🙂
      Jeg fikk 10 timers søvn denne natta. Hadde litt å ta igjen, da resten av uka kun har vært sånn ca 6 timer til sammen.
      Høres herlig ut med egenpleie. Bare å nyte. Og å rake leggene på vinterstid er jo bare herlig velvære ♥
      Kos deg med lørdagen ♥

Siste innlegg