~ Strikketilbehør ~

 

Dagen i går var av det litt dumme slaget…Endte opp med å mer eller mindre sove frem til halv 8 på kwellen…Jaja…Lite eg får gjort med det, men eg utnyttet kwellen godt når formen føltes bedre 🙂 Satt å surret på Hobbyrommet til litt over 03:00!! Sånn kan det fort gå – Våknet tidlig i dag og var oppe rundt litt over 7…
Jadda jadda! Satser på at total søvnmengder holder meg våken hele dagen.

Fikk laget en gjeng med pingviner i dag, de er alltid poppis har eg inntrykk av. Det er ganske mye strikketilbehør man kan lage av Cernit og Fimo – Det er den fantasien som må kicke inn. Disse skal bare lakkeres
og monteres i dag og vipps så blir det det strikkepinneholdere…

 

 

 

 

…akkurat som disse eg laget i fjor! Disse forsvant med en gang! Nå må eg prøve å holde litt igjen på det eg lager, ja hvis ikkje blir eg aldri ferdig til messen i november! Må ha en viss mengde med meg der. Føler eg at eg har litt extra så kan eg selge det i forkant. Er fortsatt noe tilgjengelig HER av det nye for i år 🙂
Ellers kommer resten på bloggen etter messa.

 

 

 

Pinnestoppere, disse er ca 1 cm, mulig noen mm lengre 🙂
Har foreløpig laget 3 størrelser: 3mm,  4mm og 5mm

 

 

 

 

Skal lage et par til av denne varianten med garn tenker eg, syns de var litt gøyale 🙂
Sjekket i skuffene mine og eg MÅ til Stoff&Stil å kjøpe mer strikk…Alltid gøy å ta turen ut dit.

Nå tenker eg å ta frokosten inne på Hobbyrommet mens eg lakker litt pingviner. Etter hvert skal eg surrer ei stund på kjøkkenet å lage middag. Pestokylling er på menyen i dag, skal teste ut om det er godt med glutenfri pasta til dette, hvis ikkje blir det “bare” kylling og salat på meg 🙂 Ute regner det så det blir hviledag på meg i dag også.
I morgen har Ine og eg en plan om å få til en lengre tur; Sele Havn til Reve Havn 🙂 Da har me kommet oss et godt stykke sørover mot Ogna 🙂 Nærmer oss nå!

 

 

 

KOS DEG OG NYT
LØRDAGEN

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

4 kommentarer

Siste innlegg