STRIKKEVESKE

Designet av Denny Gould

 

Vesker, STRIKKEvesker – Kan man ha for mange? NOP! Det er ikkje mulig 🙂 Må da ha en i hver farger, minst + en eller 3 til en hver eneste anledning hvor man kan dra med seg strikketøy(ene!). Me trenger STOoORE vesker, me trenger små, me trenger noe midt i mellom, me trenger åpne vesker og lukka/tette vesker for dårlig vær – Kanskje vanntette? Ikkje minst trenger med morosmme og fargerike vesker, stilige vesker, sommerlige vesker – ja som typ strandvesker, Gallavesker?? Tja, vet jo aldri når en anledning til å strikke byr seg, i disse dager muligens STERILE vesker? Anyway, LEKNE vesker er den beste sorten for den får oss til å smile uansett 🙂

 

 

 

Designet av Denny Gould

 

MEN! Ei veske med SAUER, ja det er vel et MUST!? Jepp, det må man ha 🙂
Strikkefastheten på herligheten er 18 m/20 row, da vil den bli ca 40 cm X 46 cm utenom reima, altså ei veske som kan romme mye herlig garn og pinner 🙂 Et tips er at strikka strikkevesker er ganske smart å fóre 🙂

 

 

FLOCK OF SHEEP BAG
Bildene over

 

 

* * * *

 

 

FREDAG! Bortsett fra at eg har en del å gjøre er det jo alltid herlig med fredag og helg! Må som vanlig ut å handle både for oss og for mor mi  det blir noe mer hit og dit siden den faste Remabutikken nå er stengt, men me har fått en ny en rett her borte 🙂 Blir kjekt å se en ny fin butikk. Har 3 smekkfulle stativer med klær på terrassen så eg håper ikkje det kommer regn? Ble nemlig plutselig litt overskyet her nå! I følge Yr er det 0 mm nedbør så får stole på det for eg orker ikkje brette alt det nå! Får da være måte på 🙂

Ang Give Away`en eg har her på bloggen har eg nå lagt til en premie til siden det er kommer over 100 kommentarer! Woop Wooop så nå er det en dobbel mulighet til å plukke med seg noe deilig Finull ♥ Å ja, eg laga til en pakke til med Finull 🙂 Eg elsker det garnet selv om mange undrer seg over hvorfor eg da gir det bort!?! Hehe Jo dag, men det er jo mye kjekkere å gi bort noe man virkelig er glad i selv syns eg 🙂 Vil du bli med? Det er trekning i morgen – Da iler du inne HER å legger igjen en kommentar 🙂 Tenker eg bare rotler meg ferdig og kommer meg av gårde slik at ikkje hele dager surrer av sted uten meg 🙂

 

 

KOS DEG OG LAG DEG EN
SKJØNN FREDAG

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg