Tjukk, Kjapp og Gratis

Designet av Marly Bird

 

Det er absolutt tiden for de kjappe prosjektene! Løsningen på det er å strikke noe man kun trenger en av, som en lue. Garnet ligger på 80 m pr 50 gr og pinnene er litt småtjukke; Nr 5 mm – Da går det unna da!

 

 

 

Designet av Marly Bird

 

Lua er enkel med fargediagram. Å ja, oppskriften er på engelsk, sånn er det faktisk….alt er ikkje på norsk selv om man befinner seg in Norway 🙂 Nå er det straks helg og spørsmålet er da?
Hvor mange klarer du å strikke i løpet av den??

 

KALEIDOSCOPE HARMONY
Bildene over
Gratis strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Det er torsdag 16.november og i dag skal eg trekke en vinner av Julekalenderen! JuHuuu det blir jo spennende 🙂

Var litt treg i morges…klokka var over 02:00 i natt før eg kom meg under dyna…
Farlig å få bedårende former i postenOh My, det er noe av de fineste! Eg blir hentet om en times tid, da er det ut på tur. Tror du ikkje det snødde i går kwell? Eg skulle bare holdt kjeft om at vinteren var avlyst haha Gikk rett inn
å putta broddene i sekken…skal nå i allefall ikkje har noen brukne bein før jul, eller aller helst aldri! Men nå får eg svinge meg en smoothie og gjøre meg klar 🙂 Eg får visst nok et juletre levert på døra i dag…Ikkje sant…!

 

 

 

HA EN FIN DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar

Siste innlegg