Trenger du flere tøfler?

Designet av Kristin Drysdale

 

Eg vet at mange elsker denne type tøfler, meg selv inkl, så derfor må eg bare nappe til meg noen til! Ja for; De er jo sååå fine! ♥ Her trenger du kun 2 nøster, mindre om du velger å strikke de i en farge. Garnet som er brukt er
3-tråds Strikkegarn fra Rauma og det er skikkelig godt å ha på beina, bare nevner det 🙂 Selv om det ikkje er forsterkning i det garnet lever det lenge selv om det er i tøfler, faktisk! 🙂 Hele tøffelen strikkes sømløst så de er rimelig kjappe og når du først har strikket en og knekt “koden” (hvis det finnes en?) går det veldig kjapt å strikke 10 til. Å nei, eg tuller ikkje med sånt 🙂 Tuller ikkje med strikking….selv om du GARANTERT kommer til å le av meg hvis eg senere i dag viser deg garnpakken eg får i posten i dag….*Eg svetter bare av tanken* haha

 

KAREN SLIPPER
Bildet over
Str Dame Small og Medium

 

 

 

 

Designet av Kristin Drysdale

 

Veldig fint i grått og hvitt også 🙂

 

HANSEN SLIPPERS
Str Mann Large

 

 

* * * *

 

 

Dagen i dag lover da ganske bra må eg si??? Etter lang tids håp og venting har endelig støvsugeren funnet veien inn her i stua! *humrer* Vet ikkje om det er for mye å håpe på, men kanskje det blir en aldri så liten gulvvask også? Hmm Ali har våknet litt fra “dvale” på en måte hehe Kan trygt si at kaoset som råder i Libanon og Beirut har lagt en demper på Julestemningen, men uansett, tøft eller ei så må me lever her og nå også. Situasjonen er vanskelig når man har familie man er glad i ♥

Ellers ser det ut for at enten eg eller Ali må ut en tur i dag OGSÅ! Det tikker stadig inn hentemeldinge fra Posten og siden butikken flommer over av julegaver må me nesten hente de med en gang de siser “hopp”! Det var ganske kaotiske tilstander da eg var innom Joker i går! Oh My! Siden eg hjalp mor mi med å handle alle julegavene
på nett blir en del å hente hehe

Men nå!? På tide å gjøre noe!? Har lyst å bake Vepsebol også så eg får se hva eg får brukt dagen til 🙂

 

I dag trekker eg 2 stk som skal få en Juleglede i posten!
Klikk deg inn HER og bli med 🙂

 

 

 

LAG DEG EN FLOTT DAG!

 

 

 

 

Go`klem fra ei fortsatt like optimistisk Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. Nydelige de øverste tøflene! De tenker jeg kan være fine å lage til gaver!
      Ikke julegaver i år, for nå blir det ikke strikka fler gaver i år i hvertfall!

Siste innlegg