Trenger du Gavetips? – Gratis Oppskrift

Designet av Meghan Fernandes

 

Selv om hverdagen begynner å løsne litt opp vil eg jo tro at me alle har litt mer tid enn vanlig til å bare sitte å kose seg 🙂 Ja, for me skal jo fortsatt være forsiktig og helst bare gjøre det som er mest nødvendig, så ja, da kan man bruke den extra tiden på å strikke 🙂 Uansett, eg har inntrykk av at tilbehør er alltid like poppis å strikke.
Det er liksom akkurat passe stort og man kan produsere en del mer mens me først er i gang,
dessuten er det jo supre gaver!!

 

VIREO MITTS
Bildet over
3 størrelser
Gratis oppskrift

 

 

 

 

Designet av Ruth Nguyen

 

Det er ikkje alltid bare bare å strikke gaver, er jo ikkje enkelt å vite HVA noen liker,
men f.eks votter er jo noe alle på et tidspunkt trenger 🙂

 

EALHSWITH MITTENS
En størrelse

Matchende lue finner du HER!

 

 

* * * *

 

 

FREDAG og sola skinner!! Tvilsomt at eg får nyte sola noe særlig fordi på min agenda står det MYYYE som skal gjøres, gjenstår bare å se om flokken min følger etter!?!? Gutta sover ennå, men ganske snart skal eg shake av de dynene og få de på beina! De skal nemligen fylle bilen med all dritten som nå har ligget i nesten 2 år ute ved inngangen!! Etter på skal eg hive meg på hjul og få det ut til gjenvinninga, der er det fare for kø og venting pga situasjonen om dagen. Håper me er heldige og at det går radig! Etter på skal me hente sommerdekkene til bilen, hjem til mor mi, hente handlelapp, handle, en tur på gartneriet, tilbake til mor mi, hjem å pakket ut varer, kanskje rydde litt?? Hmm ut å hente Amira hjem i ettermiddag og sååå skal eg visst nok bake noe gjærbakst til dugnaden i sameiet i morgen…Hva skal du gjøre i dag da? Eg kjenner eg er utslitt allerede, bare ved tanken på hva eg skal…Blir nok ikkje noe planting av grønnsaker i dag heller…Sjekket bildene fra i fjor og da fylte eg kassen med frø 11.mai, så da er målet mitt å få det gjort i løpet av helga 🙂

Før eg la meg i natt begynte eg å perle noe som skal i denne kassen, er ikkje heeelt sikker ennå, men må prøve det ut først. Ellers ble eg ferdig med mitt største perleri hittil i går! JuHuuu eg ble veldig fornøyd! Du kan se den HER om du vil 🙂 Men nå? Ja nå skal gutta sparkes ut av sengene!

 

 

LAG DEG EN FLOTT
FREDAG!

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

1 kommentar

Siste innlegg