– TUSEN TAKK –

 

Selv om eg ble litt irritert fordi eg sov helt til halv 12 i dag og “mistet” flere timer med kos, har til gjengjeld resten av dagen vært etter min smak. I eget selvskap har eg koset meg og fått masse “Me Time”. Siden begge ungene er bortreist denne helga tar me den kaka en annen dag 🙂 Ali har kokkelert deilig middag mens eg har sittet på Hobbyrommet å koset meg med perler og serie 🙂 Akkurat hva eg trengte: En dag uten at eg må noen ting! Nydelig ♥

Eg har alltid mobilen på lydløst, men i dag skrudde eg også av vibrasjonen hehe En ting er at det har blitt en del gratulasjoner på FB, men messenger og Snapchat har gått i ett! Kjempekoselig! Grunnen til helt lydløst? Fordi eg er nyssgjerring og ville ikkje bruke hele dagen på å ta opp å kikke på mobilen *ler*. Tok litt pauser inni mellom hvor eg leste meldinger og tilsendte bilder. Så KOSELIG! Tusen Takk ♥ Dokk é best!

 

 

 

 

Har også fått gaver! Se på denne Gotteposen da! HALLO!?! Ååå de er helt perfekte! Gjett om eg skal lage meg et armbånd med ei bie på!! Joda, alle er maskemakører, men de kan brukes til mye annet også!

Tusen Takk Marianne ♥

 

 

 

 

 

For noen uker siden fikk eg en gave fra Monica (Hun som monterte Fanajakken min) med beskjed om at den skulle åpnes i dag. Eg har selvfølgelig holdt meg, og åpnet den i dag! Jadda jadda så perfekt, nydelige perler
i farger eg ikkje hadde fra før, er i gang med å bruke akkurat disse nå 😀

Tusen Takk Monica ♥

 

 

 

 

 

Nå i kwellinga dinget det på døra, eg trodde det var noen sko eg har bestilt til Dib, men neida! Det var Vivian (Mamma På Hjul) som hadde sendt meg blomster! ♥ Ååå eg blir jo helt rørt vettu! Siden eg sitter mye på Hobbyrommet for tiden skal de få stå her på skrivebordet ♥

Tusen Takk Vivian!

 

 

 

 

 

Siden Dib er borte denne helga har eg fått lånt den gode gamingstolen hans! Min stol er trøttande (<—Stavangeruttrykk for “noe dritt”) Den siiiger, eg tar den opp, og så siiiger den igjen. Noen ganger er den bra, men som oftes er den håpløs! Passer meget dårlig når du sitter med tynne nåler og prøver å treffe mikrohull haha Tror rett og slett eg må anskaffe meg en skikkelig gamingstol heller, det er skikkelig gode stoler å sitte i!

Jaja, for øyeblikket sitter eg her i go`stolen min i stua å slapper litt av, men ganske snart er det tilbake på den beste rommet rommet i stua! Det er forøvrig det svaleste rommet og det er deilig når det er så varmt ute! Foreløpig plan i morgen er at eg skal ta mor mi med på plommeslang på hytta til søsteren min. Om det blir eller ei kommer an på dagsformen til mor mi. Hvis me kjører skal me til Hommersåk, dvs me kjører forbi Kvadrat (Det er det hobbybutikken min er….ikkje sant!) Da svipper me innom der fordi det er på tide at eg kjøper noe til å ha noe av disse små perlene opp i 😀 Jepp, og eg har selvfølgelig en plan for det. Satser på plommetur, for plommer er nydelig! Kanskje eg må prøve meg på syltetøy eller no – Har aldri laget det før 🙂

Men men….

 

 

NYT KWELLEN
OG KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

9 kommentarer

Siste innlegg