Typisk…..Ord & Uttrykk

Reklame | Rito Hobby

 

Litt sånn typisk må eg også ha med meg…I skuffene mine her på Hobbyrommet, ja der har eg ektremt mye nips! Ikkje bare fra nyere tid, men laaangt tilbake! Laget slike nøkkelringer da ungene var mindre, enkle smågaver som alle klarer å lage + at det er en praktisk gave: Nøkkelring er noe alle trenger i en eller anne anleding:
Bil, hus, sykkel, båt etc – ALT er ikkje helt elektronisk ennå *fniser*

Hadde noen trekuler i skuffen, men bestilte en ladning nå nylig og det må eg si:
Er jaggu ikkje bare matvarene som er blitt dyre…
Koster ikkje 1 kr stykke nå lengre *ler*

TREKULENE er fra Rito Hobby,
det samme er Posca tusjene som er brukt

 

 

 


Som sagt, enkelt å lage, men det er alltid en mulighet for å gjøre ting litt vanskelig også.
Er ikkje alltid like lett å male ord og uttrykk, men det gikk. Eg holder mine uttrykk i strikkeverden,
og ikkje minst noen av mine klassiske uttrykk 🙂

 

 


Dette er større trekuler, har bestilt en pakke som eg sikker får ut i uka, hadde bare 3 stk av disse i skuffen….Ikkje nok! Disse er mine favoritter, litt nostalgi med meg i lomma vettu – Ja 4 har eg faktisk laget for eg har jo en på mitt nye nøkkelknippe 🙂 Har jo fått meg bil vettøøø! haha
Skal montere noen flere kuler nå før eg fortsetter med knappene 🙂

 

 


Som du vet har eg vært i bursdag, i dag var det Dib og eg som representerte fam Najem. Amira er i England
og Ali litt ute av drift….Kan jo nevne dugnad i går og 1 tonn med jord som skulle flyttes…Ikkje sant!

Bildet over er beviset for en vellykket barnebursdag med voksne 🙂
Så koselig, deilig mat og herlig prat 🙂

 

 

Du husker kanskje eg laget…

Denne figurer for noen uker siden? Det var fordi eg hadde bestemt at Alma Sofie skulle få Denne jakken
i gave i dag. HVER gang hun har vært her siden i sommer har hun sett/tatt på den jakken og virkelig gitt uttrykk for hva hun syns ♥ Da måtte det bare bli hennes. Figuren har eg laget etter figuren som er malt på ryggen 🙂 Det var stor stas og jakken passet perfekt og eg glemte å ta bilde når hun prøvde den på…Typisk meg, men igjen
eg var i bursdag og eg glemmer som vanlig mobilen.

Men nå? Vel nå skal eg kose meg å slappe av her på Hobbyrommet,
det har vært ei fin helg og en god dag 🙂

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg