Ull er den beste medisin!

 

Så var det på`an igjen….Er søren ikke så lenge siden me var hos Holen Ullverksted sist!?! Er jo bare 2,5 uke siden, og søs er nesten ferdig med genseren hun kjøpt garn til, ikke rart hun har mye strikketid…hun kjøper julekakene Haha…Heldigvis trengte hun litt mer garn så da måtte me (u)heldigvis ut en tur til 🙂 For oss “by”folk er det langt ut på landet og en flott kjøretur i det strålende vinterværet….Alle helst skulle eg jo heller vært på tur da, men men en tur i “fjøset” med alt det nydelige garnet er virkelig god medisin 😀
Selv om eg kjøpt en del sist bare måtte eg ha….sukk

 

 

 

 

 

…se på det da!?! Litt vanskelig å gjengi fargen for den er mer petrol/turkis enn blå. Dette er ikkje Holen`s eget garn, men det er “Bonde1” fra Hillesvåg som de har farget i sin egen farge 🙂 500 deilige meter på 100 gr som eg har planer om et skjerf/sjal i…Muligens eg må prøve meg på Stripa til Bitta 🙂 Du vet, ute på Jæren leker de ikke butikk, medisinen som kan hjelpe på det meste leveres i riktige poser så nå er det nok ikkje lenge før me får Garn på blå resept også, som eg har etterspurt mang en gang *humrer*

 

 

 

 

 

 

Nå har eg så mye nytt garn her på Hobbyrommet at de andre strikkepinnene begynner å rasle….
Kan potensielt bli et problem…Må bare holde tunga rett i munnen og få på skylappene og fortsette på Still Light`n….Den vil eg helst ha ferdig fort og eg VET med erfaring at stopper det opp nå..? Vel, da er det gjort og den skal slå følge med en annen påbegynt Still Light som ligger ute i boden…Sant vel!

Men nå!??! Det er ikke bare julekakene som må ryddes bort (Les: Spises opp!) men nå må også alle kakeingrediensen ryddes bort, og på plass….Nå er det inn med grønnsakene igjen på kjøkkenet! Søs og eg var innom Skjæveland gardsutsalg på vei hjem (Anbefales for lokale å kjøre dit!) Sååå mye godt!
Først på agenda`n er rødbetejuice!

 

 

 

 

LAG DEG EN FLOTT DAG!
Strikk deg varm!

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar
    1. Hang noen stilige sokker på det stativet. Hvite med mønstret legg. Mange godbiter i hyllene også. Godt jeg bor langt unna.
      Rødbetjuice er toppers. Da med en kvast eller to stangselleri og litt sitron oppi juiceren. Farlig godt med en isbit eller to oppi glasset

Siste innlegg