Utspekulert baktanke!

 

Det er ikkje å komme vekk i fra at eg kjenner hver eneste sommerfugl i magen, til tider er det ganske ubehagelig…nesten litt kvalm! *Ler* Benekter overhodet ikkje at eg er spent på helga! Hadde samme følelser i sommer da eg etter en del frem og tilbake ble med på Tananger Dagene. Nå er jo Stavanger Strikkefestival betydelig større og mer folk så sommerfuglene er der med også gigantiske, dessuten er tiden på stand mye lengre! På Tananger Dagene var det vel fra sånn ca 10-14….Strikkefestivalen er fra 09-17 og 10-15, Jaaa….
Eg er såååå glad for at eg spurte om Mocina Design ville dele stand med meg.

Men altså….MoHaaa...Nå har eg juksa litt da vettu! I går svingte eg maskineriet på kjøkkenet og surret sammen noen porsjoner med PIKEKYSS ♥ Masse sukker vettu, store mengder sukker det kommer til
å gjøre susen skal du se *Ler hjertelig*

 

 

 

 

En aldri så liten baktanken kan du si: Tanken er jo da at man tar seg en go`bit (Å ja, disse er gratis) mens man står å ser hva Mocina og eg har på vår stand, tar gjerne en go`bit til….Mmmm den var god altså….Sukker gjør oss glad i gjenringsøyebllikket *humrer* der med blir det også shoppet litt mer, ikkje sant!? Det er den effekten eg håper hver eneste Pikekyss får *fniser* Dette er det beste oppskriften på skikkelige Pikekyss

 

 

 

 

I sommer, eller var det i vår kanskje? Anyway, Slikkepott hadde salg (Eller, det har de i grunnen alltid på Outlet) og eg gikk litt bananas i ting eg liker å bruke: Farger og Essens. Eneste som irriterte litt var jo at eg ville ha ROSA striper på pikekyssene, men det ble jo ca rødt, vel vel…De røde smaker et hint av aprikos og de lilla jordbær – Namminammi 😀

Føøøler eg trenger noen med litt turkise, eller grønt på….Kanskje eg må lage noen i dag med et hint av grønne epler? Ikkje sant...Hmm eg laget pikekyss i går kwell fordi eg skulle slippe i dag siden tanken i dag er
å dra på Strikkekafe i Oltedal…Hmm…Får sjå!

Jaja eg får komme i gang med dagen, holde rpå med litt perlerier, men får vurdere om en
runde på kjøkkenet eller en lengre dusj kommer først!

 

 

 

HA EN STRÅLENDE DAG

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer
    1. Det kommer til å gå helt greit i Stavanger i helga. Men det skader selvsagt ikke med litt lokkemidler i form av sukker….
      Lykke til – og du, hvis du drar på strikkekaffe kan du jo reklamere litt for standen din sånn mellom mens dere sitter der og koser dere med kaffe og strikketøy. De fleste på den kaffeen er vel interessert i strikking og bor ikke for langt unna Stavanger.

      1. Eg er ganske så sikker på at alle som er på den kafeén allerede har kjørt både billett og kurs på Strikkefestivalen 🙂 Tror vel nærmest alle strikkere her i byen kjøper billetter m en gang det blir lagt ut på våren, fast arrangement som alle sparer til hele året hehe Eg satser jo mest på salg i år hehe Tidligere år har eg merket godt på det at lappene fyker ut i shoppinga 😀 Mange flotte nettbutikker som er med 😀

Siste innlegg