Våren har kommet til trappa!

Reklame | Rito Hobby

 

Dette prosjektet har vært under “produksjon” en stund og består av mange smådeler og det kreves en del stryking, for å si det mildt. Hver enkel blomst består av 6 deler, hver enkel del skal strykes hver for seg og bøyes —> Dyppes i vann. Eg har 12 blomster, det blir 60 smådeler + det skal perles små blader og knupper…
Jadda, har du litt tid til overs og liker dill? Vel, det er bare å sette i gang 😀

 

Alt av perler og brett finner du inne hos RITO HOBBY.
Til dette prosjektet har eg kun brukt Hama Midi.

 

 

 

 

Disse 2 stokkene her dro me med oss hjem fra sjøen, for en god del år siden….De skulle visst nok brukes til litt av hvert, men i mellomtiden har de bare stått å slengt ved inngangen. Jaja, nå er de fulle av Kirsebærblomster.
Kan jo ta seg litt bra ut i påvente av videre skjebne….
Ikkje sant!

Mønster og oppskrift på disse blomster finner du på Anja Takacs sin blogg 😀
Kanskje du har et dødt tre eller noe som trenger en oppfriskning?

 

 

 

 

Sånn ja, nå begynner det å komme seg 😀 Hadde det ikkje vært for at det plasker ned hadde eg også fått ut Påskeperleriene i dag, men det får vente – Til helga kanskje?

 

Tja, dette har i grunnen vært en produktiv søndag! Ikkje bare har eg fått støpt en gjeng med påskeegg, men eg har også fått tegne på snart hele leggen på Russebuksa – Så gjenstår det å male da! Eg MÅ få tak i tynne, litt stive pensler! For å oppfylle russedresseierens ønsker blir det mye smått, men tror dette blir kult altså!

 

 

LAG DEG EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg