~ VÅRSOKKER og Champagne ~

Designet av Erika Guselius

 

Virkelig et par snertne og våryre sokker – Lekre ♥ Uansett vær og årstid, ullsokker kan brukes hele året. Tynt sokkegarn som er brukt i disse (400m/100gr) er godt egnet også om sommeren 🙂 For noen år siden designet eg meg noen egne ankelsokker i Opalgarn, de bruker eg ennå! De er like fine alle sammen ennå og brukes flittig gjennom sommerhalvåret. Fargerike og tøffe.

For ganske mange år siden fikk en noen hesper med sokkegarn; Knall gult og Oransj, Hmmm hvis eg legger til litt hvitt og grønt Opal (som eg har på hylla) kunne eg fint ha strikket meg de go`bitene over på bildet *Lekkert*

 

 

SMÖRBACKEN
Bildet over
Str 36 – 42
Svensk strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

 

Etter en laaangdryg handel i går og rydding av kjøkken/kjøleskapene kunne eg omsider dale ned her inne på Hobbyrommet! Ååå det var jo en sann fryd med tanke på at nå er det litt ferie 🙂 Eg rullet frem og tilbake langs skrivebordet, malte litt, så fraspark og tilbake til høyre hvor eg perlet – Tja, sånn gikk i grunnen hele kwellen mens eg hørte/kikket litt på serie 🙂 Absolutt en herlig kosekwell! Nå er det kunne bittebitte litt som skal males ferdig på Russedressen, så skal den henges ut og sprayes! (Kun på de malte motivene altså) Eg sier meg godt fornøyd, har funnet frem ei eske og i løpet av påskehelga blir den pakket og forhåpentligvis sendt på tirsdag 😀

Det G L E D E S!

 

 

 

Fikk perlet en del også, nå er disse 2 klar for stryking, men de er ikkje ferdige! Eg tar det hele bittelitt lengre og skal teste noe. Går det, ja da blir det ganske så stilig så få me se da hva man kan bruke 2 flasker champagne til 🙂 Åja, dette perlet eg fra hodet, “innmaten” i flaskene er det eg som har kommet frem til og en flaskekontur kan alle klare å perle. Bruk flere farger i samme valør og skap litt dybde. Du perlet litt, myser på de fra avstand før du evn redigerer litt på perlene. Syns resultatet ble meget bra, får nå se hvordan sluttresultatet blir. SKÅL!

Selv om det er ferie har eg alltid alarmen på, aldri senere opp enn 9. Eg justerer heller leggtiden slik at eg sover minst 6 t – Da går det bra! I morges husker eg å ha skrudd av alarmen og slidet mobilen inn under puta igjen….Eg har nok skrudd AV alarmen og ikkje bare på slumre…for eg våknet kl 11! Jadda, ble 8,5 t, men eg kjenner at det gjorde godt. Planen nå er å lage meg litt frokost/lunsj og rusle inn på Hobbyrommet og bare dille og surre 🙂

I morgen trekker eg en vinner som får et Gavekort av meg på 1000 kr 🙂
Sving innom HER om du vil bli med!

 

 

 

LAG DEG EN FLOTT
FERIEDAG!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer

Siste innlegg