Vil du se alle GAVENE?

Reklame | Rito Hobby

 

Endelig! I dag fikk eg muligheten til å få tatt bilder av alle gavene som Rito Hobby sendte, ble for travelt i går faktisk. Men altså, bare se og nyt alt dette gøye og fine ♥ Over er det 2 deilig hesper av NORDIC SKY som er beregnet på farging, du trenger ikkje farge det, men det er godt egnet til nettopp det 😀 Det følger også med
2 flasker BATIK i to forskjellige farger – Så er det i grunnen bare å prøve seg frem. Om alt på bildet blir en gave, eller om eg deler den i 2 vet eg ikkje ennå – Holder på å sette opp et system slik at
det skal bli noenlunne likt alle søndagene 🙂

 

 

 

 

2 (håndfarget) deilige hesper også fra NORDIC SKY

 

 

 

 

Perlegaver er jo et must! Mange av dere har blitt smittet av galskapet det siste året og et godt påfyll er deilig! Gaven består av MINE FØRSTE JULEPERLERIER, 4 Klikk brett og 13 poser med perler i farger som hører jula til 🙂

 

 

 

 

Mer perler så klart, her er det 10 poser, 6 brett + en stooore Perlekommode

 

 

 

 

10 nøster deilig Infinty Hearts Rose, herlig bomullsgarn med tanke på våren!

 

 

 

 

Dette blir julegaven som gis bort på Julaften 🙂 Gaven inneholder ei deilig og stor Weekende Veske (<—Sjekke alle bildene her) som blir fylt med deilig garn, heklenål fra Clover og andre go`saker 🙂 Det er veska du tar med deg når du skal kose deg på hytta etc 🙂

Nå mangler kun pakken som er på vei fra Sømsenteret (Stadig på vei mot postkassa), ellers kan du se de andre gavene HER INNE, det er de eg trekker vinnere til på fredag.
Vil du bli med i den trekningen svinger du innom HER!

 

I dag har eg i grunnen bare surret på kjøkkenet. 2 porsjon Fruktflesk er klippet og og 2 nye er laget – Totalt er det da 6 porsjoner som blir CA 9 kg…Ja eg vet...! Blir nok at eg surrer inne på Hobbyrommet
ei stund til så får eg se hva det blir til 🙂

 

 

KOS DEG OG HA EN
FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

5 kommentarer

Siste innlegg