Vinter og Vår

 

I går var det faktisk tendenser til vårfølelse når me var på trening og tur, 7 + grader faktisk! Ganske beleielig å først ha 1 t styrketrening i skogen ved Mosvannet (Man skal på INGEN måte undervurderer en gjeng kjerringer m/strikk mellom trærene!!) Det river godt både her og der skal eg si deg, når søs og eg så tar den lange veien tilbake til bilen, altså rundt Mosvannet er det ganske så herlig! Gode og varme i de fleste musklene
blir det som å sveve rundt 🙂

Klokkene fortalte at me gikk ganske fort i går, så min hastehet har endret seg ganske mye siste året;
ca 10 min pr km er ikkje så verst 🙂

 

 

 

 

 

Forrige tirsdag da me tok runden vasset med nesten til knærene i snø! Ting skjer fort, det kan fortsatte komme snødager, men me får nyte den enkelte dagen når det blingser til med go`vær 🙂

 

 

 

 

I dag skal me også ut å farte litt, målet er en tur til Wooling på Jæren 🙂 Er visst nok salg dere ute, me er flere som skal dra ut sammen. Kan jo bli spennende! Ullklær til hverdagsbruk er jo deilig! Eg har blingset meg ut et par kjoler så håper eg bare det er flere igjen 🙂 På returen må me innom Gardsutsalget på Skjæveland for flasken med rødbetejuice er tomt!

Sånn ellers kan eg melde om ekstreme mengder nedbør siden i går kwell OG vind fra alle kanter! Hekkan så det brakte i går, ja strømmet forsvant litt også....Da røsker det godt! Sånn ellers tenker eg det er på tide å vaske gulvet på Hobbyrommet…Har vært litt aktivitete med rydding det siste og da blir det..støv(??) over alt!

 

 

 

LAG DEG EN GOD DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer
    1. en deilig tur da og sånn er det her også ,snøen forsvant så det blir mye enklere å gå tur :=) og jeg trenger ikke mere snø våren kan godt komme tidlig :=) kos dokke på tur og på ullsalg ,så håper eg du får iallefall en ullkjoole

    2. Så vårlig det er hos deg. Det dryppet godt fra takene her i går og. Det har vært varmegrader siden mandag. Men det er fremdeles rikelig med snø igjen. Og is! Nå snør det igjen. Har kommet litt påfyll i går kveld og i natt. Snø og 1pluss grad.
      Vel, nå skal piggskoene på og så skal jeg ut med hundene på en litt lengre tur. Vi har hunder som ikke er så glad i å ha på seg klær, så da er det begrenset hvor lenge vi har de ute når gradestokken ligger rundt minus 20.
      Men nå som det er mildt må både hunder og kjerring lufte seg litt.

Siste innlegg