What a Day!

 

I går tenkte eg: Ååå i morgen skal eg ha meg en god hviledag uten noe som må gjøres…Vel…det kunne eg nyte frem til leggetid, da oppdaget eg nemligen huskelappen eg hadde skrevet til meg selv for 1 uke siden: “Legen kl 09:15/ 4.okt”. FUCK! Ikkje bare skulle eg til legen, men eg måtte også umenneskelig tidlig opp!?!?! Da eg fikk timen var planen min å ringe å endre den…men så er det den gullfisken da som plasker mellom ørene…Ble jækla tidlig opp i dag…ZzzZZz…Kan jo legge til at det bøtter ned ute og det blåser kuling…jadda neida sååå
En skikkelig pysjamasdag jo…Egentlig veldig greit at eg må ut sååå tidlig, satser på å komme inn med en gang for da kan eg late som eg nettopp sto opp når eg kommer hjem, og likevel få en deilig pysjdag! Lurt!!

Men ok, tenkte bare eg skulle vise de snerte pusene eg har laget,
så langt fra et kunststykke, men en litt morsom variant…kanskje 🙂

 

 

 

 

Men det som eg egentlig ville vise var disse bittesmå lappene (1,5cmX0,6 mm) Kan tro eg har leita etter dette, ja mini-mini lapper som eg kunne “designe” selv, fant de inne hos Lappeliten (No No kun en anbefaling, har betalt selv!) og de sitter som støpt! Der med kunne eg “merke” alle figurene eg har laget 🙂

 

Begge kattene skal bli med meg på Solamessen,
dvs at enn så lenge er de ikkje til salgs 🙂

 

 

 

 

Sånn ellers…Milo (<—Katta!) er en merkelig skrue…Her inne på Hobbyrommet har han 1 lammeskinn og et tjukt deilig heklateppe han kan sove på når han er her…Hva velger han? Joda, i flere timer faktisk lå han å sov OPP PÅ alt det krimkramset eg har hentet med meg hjem fra turene…! Hver gang han våkner og reiser seg så skvetter han for den meste har jo da borret seg inn i pelsen og fyker rundt han når han rister på seg….Eg har gitt opp den katta! Han hadde forresten bursdag i går, 11 år! Skal si tiden flyr…!

Sånn ellers? Vel det nærmer seg jul, det fikk eg i allefall følelsen av når eg var innom Ikea her om dagen…
Å nei, eg kunne ikkje gå forbi, det ble med hjem noen hesper/nøster(?) med julehyssing! Måtte bare!
Driver også å planlegger Årets Viktigste Julegave ♥ Alt eg selger fra DETTE gir eg pengene til
å shoppe til de som har lite og ingenting.

Ååå tror eg må reise meg opp, strekke kroppen på plass og få på meg et par sokker
å komme meg ut på hjul. Men du?

 

 

 

KOoOS DEG!

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer

Siste innlegg