WOW! Gjett hva?

Designet av Natalia Kononova

 

Nei nei, det er ikkje et teppe denne gangen, men ja du kan jo sikkert hekle bare lappene og lage det om du vil, men dette ⇓ er jo mye gøyere!

 

 

 

Designet av Natalia Kononova

 

En cardigan? Litt sånn kimonostil på en måte, eller….

 

 

 

Designet av Natalia Kononova

 

som en genser? Nå har eg lest den info`n eg hadde tilgjengelig (har ikkje kjøpt oppskriften) og slik eg skjønner det er begge deler samme plagg. Dvs det altså er en mulighet til å bruke den på 2 måter. Hvordan dette gjøres
i praksis vet eg ikkje, men det mysteriet løses nok med oppskriften i hånden 🙂 I så fall er det helt genialt!

Mulig eg hadde gått for andre farger, men absolutt et stilig konsept 🙂
Her er det litt tynt garn og tynn nål som gjelder og det er absolutt innafor og deilig!

 

SERENUM 2 IN 1 CARDIGAN
Bildene over
Fra 126 cm til 138 cm

 

 

* * * *

 

 

Ser du? Nå er det jaggu meg helg igjen, snart! Prosjektet mitt har eg nå hengt over ovnen!! Ja eg skrudde på ovnen for å se om det får litt fortgang! Nå er eg uuuutålmodig! At det skal være så stor forskjell på en og samme ting er utrolig, men men må jo bare holde ut…Savner det å perle litt nå eg, det var veldig gøy å perle Ting som dette for Eg elsker jo å lage unødvendige ting *ler* Samtidig så har eg lyst (etter at jakken min er ferdig) å strikke meg en ny kjole! Tidligere i år da eg ga masse ull til Kirkens Bymisjon havnet det 2-3 kjoler i den potten,
så en ny er nå snart påkrevd.

En annen, muligens litt rar ting er at eg føler bloggen min er “ghostet” på Facebook? Hmm vet ikkje en gang om DET er en ting, men eg føler den er usynlig på en måte? På alle andre plattformer er ting som normalt,
men ikkje på FB…så rart på en måte

Jaja, denne uka tror eg det blir handling i morgen 🙂
Har ikkje hørt at det er et behov for noe annet så da tror eg bare eg chiller`n i dag 🙂

 

 

KOS DEG DU OGSÅ

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

5 kommentarer
    1. Har bokmerket bloggen din, så jeg går inn direkte. Sjekket face nå, hvor jeg også følger bloggen din. Det går ikke å komme inn på bloggen den veien, og siste blogginnlegg som ligger der nå er fra 21. april. Kan jo bare være noe feil på face for øyeblikket?

          1. Er i samtale med support og lurer på om du kan sende meg en screenshot av det du ser som siste innlegg på FB siden min? Det er noe som er galt med trafikken min ser du

Siste innlegg