YES!! NÅ VAR EG HELDIG!


Ååå de ungene altså! I går kwell satt eg å ventet (dvs strikket på noe annet) på at Dib skulle vinne eller dø i et Game for å prøve genseren på han, er litt kritisk akkurat det punktet når ermet nærmer seg slutt for den må verken være for kort eller lang! Det verste er jo om den er for lang for da havner linninga over albuen og ermene er utslitt innen kort tid – Det er Dib da 🙂 

Jaja fikk nå omsider prøvd den på og han fikk pekt nøyaktig hvor på håndleddet den måtte slutte og eg fikk målt, 7,4 cm til å strikke inkl vr.borda haha Nå har eg kun ca 2,7 cm vr.bord igjen – Nøye skal være nøye si 🙂 Var enklere å strikke når han var liten og uten mening haha
Dvs han kledde seg i alt eg strikket, så greit liksom

 


Selbukjolen ble i mine øyne ganske så perfekt i halsen, MEN!!! Eg DIGERT men her for eg har seriøst hatt hue under armen og armen i bind i gjerningsøyeblikket!! Så ja, vr.borden må bort og strikkes på nytt! Du med et kritisk øye vil kjapt se hvorfor? Noen ganger kommer den udiagnostiserte OCD`en snikende for å ha en vr.bord som ikkje “treffer” går ikkje! Eg har jo 2 rette masker mellom fellingene i raglan og de 2 rettmaskene skal og MÅ treffe 2 rettmasker i vrangborda, ikkje sant du ser det?

 

Så til ALLE de som måtte lure…..JA, eg har GODKJENNING av strikking for salg av ALLE typer MariusProdukter 🙂 Som eg har skrevet i DETTE INNLEGGET er det utrolig enkelt å skaffe seg, ja rett og slett for enkelt til å la vær! Sjekk det ut om du skulle trenge det.

Til alle dere som fyller innboksene mine diverse plasser i SoMe, SORRY, men eg skal strikke i kwell og BAAAARE kose meg og har ikkje tenkt å bruke energien min på hyl og skrik, så nei du får ikkje svar om du ikkje “snakker” (altså; skriver) høflig og skikkelig. Sånn er det med den saken 🙂

 

 

LAG DEG EN HERLIG
KWELL OG KOS DEG!

 

 

Det skal eg, har nemligen vært en tur på Rema
og kjøpt oss litt Go`saker midt i uka

 

Go`klem fra ei Takknemlig og veldig fornøyd Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg