~YNDIG ~

Designet av DUCATHI

 

1 time extra, eller senere på morgenkwisten gjør ganske mye, så da sitter eg her å scroller da vettu…Sukk…Se på dette da!! Oj Oj det er jo supersøtt, eller yndig om du vil! Jøss! Først noen rolige meter med riller (Eller full fart om du foretrekker det) før du bare lener deg litt tilbake og nyter noe skikkelig pottel: Strikking av bittesmå blader på et par tynne pinner, som du til slutt bare nester lett til der du måtte ønske på sjalet.
Absolutt den perfekte prikken over I`en her altså ♥

 

 

 

Designet av DUCATHI

 

Dette er så aldeles REN nytelse for meg…Sukk altså!
Om eg skulle strikket dette her så har eg masse tynn deilig alpakka eg ville ha brukt, gjerne lys grått ja….
for så å velge og vrake diverse farger blant restegarns rester til bladene. Gu av meg dette hadde vært herlig
å strikke, ja og eg trenger et nytt sjal!! Blir jo ikkje så mye strikking om dagen, men endelig i går –
På Strikkefestivalen, fikk eg skiftet pinne og startet nå glattstrikken på RilleRuth! Det gledes 🙂

 

LOSEBLATTSAMMLUNG
Bildene over
Justerbar størrelse m/pinner og garn

 

 

 

* * * *

 

 

 

Jaja, jaggu gikk denne helga kjipp-kjapp! Siste dag på Strikkefestivalen, måtte det bli like gøy som i går – Krysser fingrene! Ser i grunnen frem til noen rolige dager (Her er alt relativt) uten at eg må styre med for mye fordi noe skal skje. Meeen….kjenner eg meg selv rett så popper det vel opp i ei dille og eg bare MÅÅÅ mekke noe! Det neste store blir vel noe juleverksted greier med småtassene i familien, det er koselig og avslappende 🙂 Da har me
i grunnen bestemt at det skal lages julekort (MASSE julekort som Alma Sofie sa) + Snøkuler, det blir gøy!

Ok, nå får eg bare fikse meg ferdig og kaste meg på hjul, me får skravles i kwell vil eg tro. Etter planen havner overskuddet fra helga her på bloggen i morgen – Er bare å sitte klar om det er noe du har sett deg ut 🙂

 

 

 

HA EN ELEGANT
SØNDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg