STILIG!


Josh Ryks

Skikkelig stilig og kult etter min mening og EXTRA gøy fordi det er en mann som er designeren!
Minner meg litt om en annen mannlig strikkedesigner eg er veldig begeistret for og eg deler mer enn gjerne og med stor glede og iver! Sjalet over her er virkelig et eg kunne tenkt meg i samlingen min!
Ja det er på tide at eg rensker opp litt i den samlingen og får inn noen friske pust! Har rett og slett for mangen av de trauste litt harde sjala! Hmmm gi meg noe mer farger 🙂

Håper du ble minst like begeistret som meg?

 

EPICENTER
Bildet over

 

 

 

 

 



Josh Ryks

 

RICOCHET

 

 

 

 

 



Josh Ryks

 

TAILSPIN

 

 

 

 

 



Josh Ryks

 

GRAPHIC INFECTION

 

 

* * * *

Først av alt må eg bare Takk for fine og ærlige tilbakemeldinger på Forrige Innlegg. Har svart på en del mail også fra personer som har opplevd lignende saker og sitter igjen å føler det samme som meg.
Det var i grunnen et vanskelig innlegg å skrive for eg ville ikkje at det skulle misforstås. Med det mener eg at det er viktig med Barnevernet i saker hvor det virkelig trengs. På den andre siden mener eg det burde vært en ordning hvor man kan få vite hvem som er anmelderen. Fordi; EG kommer jo egentlig aldri til å bli ferdig med dette fordi i steden for å kutte ut evn ordne opp med èn person (Hvis eg visste hvem det var) mistenker eg nå ganske mange og det er også mennesker eg omgås, skjønner dillemmaet?? Selv om det er ingen skyldige i en Barnevernssak så er det ALLTID en taper!
Denne gangen er taperen meg!

Eg kan jo ikkje f.eks lettet på hjertet til de eg har rundt meg, nei for det kan jo misoppfattes og et nytt brev kommer fra Barnevernet. Vet rett og slett ikkje hvem eg kan være fortrolig med, skjønner?

En annen ting er at om eg så noen mishandle ungene sine, ja da hadde eg ikkje tenkt på meg selv –
eg hadde ringt Barnevernet uavhengig om eg var anonym eller ei! Men det er meg!

Har likevel full forståelse for at man kan være anonym, men da bør det også være en ordning for de som blir uriktig beskyldt og på den måten får problemer i ettertid, skjønner?

I tillegg så er det å bli anklaget for Pillemisbruk en VELDIG alvorlig sak! Ikkje bare kan det få alvorlig følger for meg, men dette inkl også legen som skriver dem ut. Derfor var det for meg en selvfølge å ta kontakt med fastlegen min for han var den eneste som kunne hjelpe. Eg VET en pasienter kan få tak
i extra medisin utenom legen sin, men da hadde man heller ikkje tatt kontakt med legen vil eg tro.

Men ok, det var vel bare det eg ville si <3 

Anyway, det er søndag og en latere og herligere dag blir det vel ikkje? hehe Som du vet så pleier eg
å servere Jr varm frokost på senga i helgene, spesielt søndagen og eg måtte smile fra hjerte da eg så denne lappen henge på døra i stua *ler* Han er jo skjønne da? hihi <3 

KLART han skal få Taco på seng i dag! Soleklart! 🙂

Eneste eg har planer om i form av bevegelige aktiviteter er å sette på en maskin med klær. satser på SKOLE i morgen, ja eg krysser fingrene, så eg skal vasken noe bukser til Jr, ellers blir det strikkings!
Eg er klar til å starte på Lommeøkingene, de er noe drøye syns eg da det er mangen av dem, men det er bare å strikke rundt, rundt og rundt mens man graver seg inn i en god serie!

Dessuten TROR eg at eg har funnet DRØMMEPROSJEKTET mitt!! Av alle ting er det i et
Sandnes Hefte! Pleier ikkje bruke norske strikkehefter, liker liksom ikkje oppskriftene(?!?!) men dette så bra ut tror eg hehe Skal komme tilbake til dette, må først sjekke ut noe MoHaaa Det prosjektet skal uansett ikkje startes på før kurvene her er tømt! Det er det som er planen om ikkje annet 🙂 hihi

Nå der i mot skal eg på badet en tur og gjøre meg ren og pen slik at søndagen blir perfekt! hehe

KOS DEG MASSE OG NYT
EN HERLIGE SØNDAG!

Ps: Husk at eg har trekning på Give Away i dag!
Skriv en kommentar på DETTE INNLEGGET og bli med!

 

 

 

 


Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #Knitting #sjal #shawl #color #pattern #strikkeoppskrifter

3 kommentarer

Siste innlegg