STRIKK DEG EN “STILL LIGHT TUNIC” SAMMEN MED LIKESINNEDE

Ok, da er GALSKAPEN nok en gang et faktum! Ingen kan si at eg ikkje fra tid til annen blåser liv
i denne tunikaen fra 2010 hehe Den blir bare mer og mer populær og snart burde me jo hatt et eget treff! DET hadde vært noe det 🙂 Men nå har eg da altså satt i gang en SAMSTRIKK, det får nå holde
i første omgang. Eg har tidligere hatt “Steg for Steg” innlegg gjennom nesten hele tunikaen her på bloggen, ja du kan finne innleggene
HER HER HER HER og HER!

Nå der i mot, hvis du vil strikke denne tunikaen kan DU bli med på EVENTEN! Da vil du få svar på det du lurer på mye fortere-Ingenting bedre enn det 🙂 Me deler våre egne erfaringer, bilder, garntips
og ikkje minst farger og ferdige tunika til slutt! Ja, oppskriften er fortsatt på engelsk, men nå skal du få hjelp slik at også du kan kle deg i denne tøffe saken her 🙂 Først skritt for å kunne delta er å Joine gruppa mi “Koselig Strikking For Alle” på Facebook, det gjør du HER
og så går du inn på Eventen og melde deg på HER

Vil bare informere at det finnes INGEN Lovlig oversettelse til norsk av denne! Det er der i mot en butikk som selger oppskriften i Garnpakker med norsk oversettelse. Eg fikk bekreftet på mail fra
Veera Valimaki (Designeren av Still Light) at hun har aldri gitt tillatelse til dette. Derfor vil eg bare oppfordre deg til å kjøpe orginaloppskriften på Ravelry HER og blir med på Samstrikken,
da vil du få den hjelpen du trenger! Ta et riktig valg du også!

 

Samstrikken starter ikkje før Fredag 29.september så har me litt tid til å rydde plass i strikkekurven 🙂 Ahaa det kommer til å bli en deilig fredags kwell:)

Kom og bli med du også 🙂

* * * *

Eg der i mot skal bare hoppe i trusa og få på meg noe mer klær for DibHassan skal til tannlegen og må derfor hentes på skolen om ikkje så lenge! Jepp, i dag er det tidlig på an og det blir ikkje skikkelig avslapping før nærmere halv 10 i kwell når han er hentet på trening 🙂

Stikker nok innom en gang i løpet av dagen hvis eg får det til 🙂

KOS DEG OG HA EN
FLOTT UKESTART!

Go`klem fra ei YR Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrift #samstrikkpåstilllighttunic #veeravalimaki #tunika #engelskoppskrift #koseligstrikkingforalle #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

2 kommentarer
    1. Har begynt å strikke meg en genser i høstens vakre varme farger . Ha en knall start på uken.
      Tar du deg tid til å lese dagens innlegg på min
      blogg . Å være takknemlig.
      Sissel

    2. Å det hørtes moro ut 😄. Jeg har vært med deg før på “Still light”. I fjor en gang, da strikket jeg den i Østlandsgarn (har lommene igjen 🙊). Og sist gang, hvor jeg brukte Kauni (har å sy i en knapp 😝). Kjempe gøy 😍. Jeg er ikke på Facebook, men kan hende jeg hiver meg på litt sånn på siden 😅. Ha en fin kveld. Klem fra ToveR

Siste innlegg