2 heldige får Garn i posten!

Reklame | Rito Hobby

 

Ok, da er planen min å pakke disse garnpakkene og få i de posten innen 16. -Helst i morgen for da skal eg på posten med andre gaver som eg håper kommer frem før jul 🙂 Begge premiene denne uka er gitt av RITO HOBBY og først ut er denne nydelige garnet fra Nordic Sky/ Kiruna:

 

Den som skrev denne kommentaren skal få tilsendt en helt pakke (10 nøster) av dette herlige garnet!

 

“Nydelige garn som jeg gjerne strikker deilige plagg i etter jul. Har ikke kapasitet til å begynne på noe nytt før jul 😅. Her i Stavanger må gårdsplassen måkes, det har nok kommet minst 5 cm snø i løpet av natten.”

 

 

GRATULERER til LILLIAN!

 

 

 

 

 

Denne nydelig hespen fra Nordic Sky/Bergen
skal eg sende til den som skrev:

 

“God morgen! Her er det 3-4 cm snø, akkurat passe til jula. 10 kalde og fyr på peisen og lys tent, Begge gavene er nydelige, men holder en knapp på det grønne 😉 Gjør deg en fin uke, klem

 

GRATULERER til Kar-na!

 

 

Hvis dere begge 2 er litt kjappe med å sende meg adressen deres på mail ([email protected])
så får eg gavene fort avgårde 🙂

Ok, min dag? Tja, eg kom meg jo ut, t.o.m til Ikea!! Fikk kjøpt meg 2 kakerister så MandelFlarn fikk eg i boks, 2 porsjoner så det ble litt på oss, en boks til Amira og de + en hel del til Kirkens Bymisjon 🙂 Svingte også kremen til Sarah Bernard så nå står de i fryseren og skal etter hvert dyppes i sjokolade 🙂 Nå sitter eg å funderer på Ooom eg skal sette maskinen i gang igjen å få 2 Julekrydderkaker i ovnen…Hadde i såfall vært veldig greit 🙂 Får nå sjå 🙂 Enn så lenge blir det bein ahøyt her i go`stolen 🙂

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

Juleklem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg