Fra Amira kunne snakke og gå, og det gjorde hun tidlig, var det en kjent gjenganger: “Klare sjøl, mamma!” Ikkje rart hun ble fort veslevoksen, og hun klarte også det meste selv…stort sett. Adam har mye av Amira, ikkje bare utseende (Selv om han er blond med blå øyne, Amira hadde svarte øyne ganske lenge før de ble grønn, men hun hadde også helt mørkt hår) men også vigør og hvordan han er.
Turen gikk i formiddag ut på landet, og der var i grunnen Adam klar for en sovetur med en gang. Det var veldig skiftende vær i dag…Fra sol og styrtregn, med raske skift! Hadde med regntrekket til vogna,
men det var jo letter sagt enn gjort:
Det var neste så eg hørte han si: “Klare sjøl, mormor” mens han vinte av fryd etter at han fant ut at han kunne dra hele trekket inn i vogna! Så ut som det smakte godt også. Til slutt måtte eg bare gi opp og la han dra det inn til seg, mens det meste annet ble vått! *ler* For en fyr!
Har er virkelig en herlig fyr, mye personlighet her ja! Etter å ha tilbrakt en god del timer med han begynner eg
å kjenne hintene og trekkene på hva han vil og ikkje. Lett å leke med, ikkje minst løyen! Han kan ikkje krype ennå, tviler på han kommer til å gjøre det haha Han har funnet ut at han kan rulle. Kommer seg frem på den måten også 🙂 Nei da, i morgen er han 7 mnd og da tenker eg farten går fremover og ikkje sidelengs 😉 En måned eller 2 til er min plan å stare med bæremeis, eg må jo også trene litt på det, så flate turer på tunet og rundt Stemmen må til før eg tar han med på andre turer – Håper det blir noen i sommer ja 🙂 Nå har jo også DNT Åpnet Turbohytta, og da begynte eg med ett å fable om hyttetur. Det får bli når han selv kan bære liten sekk med pysj, tannkost og bamse – Da kan me dra på hyttetur 🙂 Siden det er en hytte for barn er eg avhengig av å ha han med meg om den skal oppleves, søs har også barnebarn –
Da kan det jo bli en koselig tur ♥
Blir ikkje de lengste turene når han sover ca 40 min hver gang, men noen ganger er det sånn 🙂
Kjekkere å gå våkne turer når været også er bedre enn i dag 🙂 Eg er straks klar her på Hobbyrommet:
6 nye pingviner står her å venter både på maling og lakk! I morgen er planen min å styre i vei her på Hobbyrommet og laget opp litt mat til uka 🙂
HA EN FIN KVELD
Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

















































