3 dager er nok!

 

Se der ja! Sommeren er tilbake med 22 gr når eg sto opp, det kan jo bare bety en ting?? Ut på tur langs sjøen! Nå er eg lei av å bare surre hjemme…eller, eg har fått gjort en del da, men merker nå at nok er nok! 3 dager uten tur er noe lenge så eg må bare få i meg noe mat før en surrer turskoene på. Tenkte eg skulle gå langs havet rundt Kvernevik i dag, det er jo rett der borte. Steike meg litt!

Kan fort bli veldig varmt her hjemme i dag, med en sørvendt terrasse blir det hett når det er vindstille – Heldigvis er Hobbyrommet det kaldeste rommet for der skal eg kokkelure når eg er tilbake. Jula er fortsatt i fokus!

 

 

 

 

Liljene som ble kastet tidlig i vår ser ikkje ut til å ha lidd noen nød,
utrolig mange knopper! Disse heter LILY og blir utrolig flott ♥

 

 

 

 

Har plantet 1 rød solsikke, der nærmere seg 1 m og bør vel etter hvert settes inn mot veggen. Bakom der vokser det en livlig Squash plante som pr nå har hele 5 små, runde squash 🙂 Sånt er gøy!

 

 

 

 

Har plante en del gule solsikker også, mini varianter (ca 50 cm).
Det er jo noe av de fineste 🙂

 

 

 

 

Det sies at utsikt ikkje kan kjøpes? Vel, vet om mange som har gått i den fella…måtte vært kjipt!  Har heldigvis hatt samme utsikt i 15 år og satser på at det varer! Må ei skikkelig høyblokk til her om noe skal bli forstyrrende hehe *Klager ikkje* Eg mener me “la gullegget” når me kjøpte leiligheten for 5 år siden! Verdt hver eneste krone selv om me hver uke må dra ukehandelen opp 3 etasjer *humrer* God trening er som oftes gratis hehe

 

 

 

 

Anyway, eg føler det nærmer seg langt på dagen så eg må begynne å bevege meg, men minner kjapt om Give Away`n som eg trekker i morgen! 3 stk vil få tilsendt hvert sitt herlige julenøste til å strikke sokker av 🙂

 

 

 

LAG DEG EN
FLOTT DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar
    1. Nyt godværet. Vi har hatt noen fine dager, hvis man satt inne da. Har blåst fra alle kanter. Selv salaten blåser av tallerkenen. Men skal ikke lenger enn nabobyene for å se at de har hatt regn i rikt monn.
      Du har så frodig og fin terrasse. Har ikke plantet noe i år. Andre ting som har krevd tid. Og så tørt som det har vært her ville det blitt mye vanning.
      Kos deg på tur.
      Klem fra Liv

Siste innlegg