ALEX – The Kitten!

 

ALTSÅ! Sjekk denne fyren da – Det blikket! Han triller matmor og -far rundt lillefingeren hver eneste dag og han har det som plommen i egget! Et kjøkkenvindu står alltid på gløtt og han kan gå og komme akkurat som han vil, kamerater og venninner tar han ofte med seg hjem. Ja han byr både på våtfór og tørrfór døgnet rundt! Han er altså alles beste venn kan det se ut som 🙂 En perfekt nykommer til gjengen i gata, til forvilelse for matmor og -far *ler* Planen var jo aldri å starte med døgnservering haha

 

 

 

 

Stakkars liten, ikkje bare bare å være skadet og kun være inne! Ingen problem, matmor fixer barnevakt skal vites! Igjen; Han har det som plommen i egget! Eg har sittet å koset, strikket og skravlet med han i nesten 5 t i dag og da kom bestemor på andre siden for å overtok siden foreldrene jobber sent 🙂
En bortskjemt, meget fornøyelig og herlige Alex ♥

 

 

 

 

Alex la sin elsk på skinnsekken min, men det var “nei nei” når han ville tygge på snorene, ja han ble litt fornærmert og snurt. Likedan når han tok garnnøstet mitt i munnen og prøvde å stikke! Fantongen *ler*

 

 

 

 

Han måtte til dyrlegen på søndag da han hadde ødelagt den ene kloa på bakfoten. Heldigvis var det ikkje blitt infeksjon så det ble oppdaget i tide og sikkert rett etter at det skjedde. Han ble lagt i narkose, doktoren fikset
og han fikk på en irriterende bandasje. Alex gikk/satt å ristet på den foten i håp om at hele greia skulle falle av, men den var godt tapet i pelsen så det spørs om ikkje saksen må frem etter hvert!

 

 

 

Litt snurt når han ikkje fikk viljen sin, men nøstene mine får han ikkje 🙂
Skikkelig flott er han og en skikkelig kosegutt ♥

 

 

 

 

Jadda, det kommer seg! Den vokser! Å ja, dette skal være en oversize genser og eg tror den blir skikkelig digg! Jaggu godt eg skal begynne på strikkekafé igjen! Muligens eg kjører til Ålgård Outlet i morgen for å strikke + at Storesøs og eg starter opp “Strikk&Kos på Losen” på torsdag! Kom hvis du bor i distriktet 🙂

 

 

 

 

Kommer seg på Classic Cardigan også! Litt irritert! Eg finner ikkje de extra lange strikkepinnene mine! Er noe trang nå før eg får delt av for ermene…Jaja, eg får bare holde ut, ikkje så mange økinger igjen 🙂
Ble en herlig kvalitet på denne her altså!

Før eg slenger beina på bordet for å strikke å se serie skal eg ta å pakke premiene,
fikk kjøpt Norgespakker i dag og da går de i posten i morgen 🙂

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer

Siste innlegg