Alvorlig talt! -Har du sett??

Designet av Thao Nguyen Lennutas

 

Woop Woop! Dette er såååå meg! Eg digger slike litt skamsøte og creepy figurer! WooHoo Gjett hva eg skal hekle før halloween i år? Ikkje sant! Det mest creepy eg egentlig har heklet er Disse Kaninene og eg husket at Jr syns de var skamkule da han var nyklekket tenåring! Alt trenger jo slettes ikkje være bare søtt og “riktig”, eller?

 

HALLOWEEN CAT CREEPY
Bildet over
En størrelse

 

 

 

 

Designet av Thao Nguyen Lennutas

 

Noe til minstemann eller? En liten kosebamse?
Denne var jo faktisk knallsøt! ♥

 

HALLOWEEN BEAR CREEPY
En størrelse

 

 

 

 

Designet av Thao Nguyen Lennutas

 

Den beste sparte eg til slutt! Denne ser jo nesten litt sånn evil ut! *humrer* Gjett om eg skal ha meg en slik!
Skal få sitte her på hylla! Jadda, det blir så bra så 🙂

 

HALLOWEEN RABBIT CREEPY
En størrelse

 

 

 

* * * *

 

 

 

Laurdag, ok…Løøørdag! Det er dobbel lørdag på en måte denne helga, tar en lørdag i morgen og eg, så får det være søndag på mandag – Det blir bra! Skipper hele mandagen denne uka og fortsetter på tirsdag! I dag blir det
F R I fra Hobbyrommet selv om eg ikkje helt vet om eg har kontroll og full oversikt…! *Skummelt* Eg skal ha meg en liten husmorhelg til i morgen, skal ut “på landet” til Amira, gemalen hennes dro på fisketur i går 🙂 Siden hun jobber omtrent 24/7 i ny stilling (S T O L T) må eg gripe de stundene eg kan vettu og det er sååå koselig! ♥ Så ja, denne helga skal eg strikke, har jo en skikkelig Søt Kanin eg har lovet ferdig nå snart 🙂 Har også 3 Kaktuser eg skal hekles! Satser på at det blir noe roligere på Hobbyrommet etter Tananger Dagene, kanskje eg også få plantet på terrassen da?? Etter hva VG skriver (Kanskje ikkje den mest troverdige, men nå tror eg påalt!) så blir det ca tropesommer de kommende dagene og nettopp det er jo aå absolutt en mangelvare 🙂

Nå skal eg bare hoppe i dusjen, pakke det viktigste så er det å kaste seg på hjul *Amira kjeder seg*

 

 

HA EN FLOTT LØRDAG
(Det er visst nok ei afte i dag da…)

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar
    1. Den kaninen var dritkul, de andre også. Jeg lar meg stadig fascinere av disse heklede småbamsene du poster. Hehe.. helt utrolige egentlig, skulle hatt dem alle, men hvor skulle man hatt dem? Blir jo en hel verden til slutt. Lurer på om det fungerer med voodoo-dukker, jeg skulle gjerne voodooet noen 😂

Siste innlegg