Dette var KOoOS

 

Etter at husmora hadde fått ristet seg litt var det på tide å benke seg med GOT og et nytt koselig prosjekt
Garnet er faktisk nydelig å strikke med selv om det er bomull(!!) 0 knirk og det er viktig! Denne bunny`n blir virkelig søt, myk og yndig, tror muligens eg må ha den selv.

Oppskriften er linje for linje og intet hokus pokus, ren plankekjøring og eg er i grunnen tilbake til da Vibbedille 8 år strikket sin første bamse. Da brukte eg nemligen denne teknikken: Frem og tilbake X 2, akkurat som bamsen den gang ble flat blir også denne bunny`n flat. Den får “skikkelig” hode da 🙂 Sååå nusselig!

Men nå er det nok strikking for i dag, kan jo ikkje overdrive!
Kan jo risikere å gå lei! (As never! *ler*)

 

 

 

 

Nå skal det nemligen perles! Jepp, Badeand nr 10 blir knall turkis, men såååå…..har eg funnet ut at eg trenger både en rosa og en lilla til, bare for at rekken skal blir riktig og OCD`n kan hvile. Jaja sånn er det!

Haha vettu hva eg gjorde i natt før eg la meg? O`la la!! Eg klikket hjem noe fra nett og det skal i forundringpakken eg trekker en vinner til på lørdag JuHuuu Tenkte at siden det nærmer seg 100 kommentarer allerede kan eg like godt gå all in!! For å røpe bittelitt så trenger du ikkje elske garn og strikking for å delta hehe Alt av innhold er kjøpt og betalt av meg selv, altså 0 spons slik som noen måtte påpeke: “Lett for deg, du får jo alt gratis”. Nei, dessverre så gjør eg ikkje det. Ja eg blir forsynt med perler, men det er vel i grunnen det hele? Litt andre ting sånn inni mellom, men da informerer eg om det hvis det var innholdet i denne gaven. Så nå slipper noen å lure: Kjøpt og betalt av undertegnede. Dette gjør eg for å vise at eg faktisk setter pris på alle og en hver, er jo ikkje til å legge skjul på at det går litt treeeegt i blogglandia om dagen. Intet stress, men setter pris på de som blir med 🙂

Har også fått spørsmål om å vise innholdet i pakken. Skjønner at de som deltar er nysgjerrige og det er jo ikkje noe krav at den som vinner må vise det frem. Så da kan me jo si det sånn at når eg annonserer vinneren kan eg vise innholdet? Poenget var jo om du tar sjansen på en forundringspakke fra meg og det har du jo allerede gjort når du deltok hehe Så da kan me jo si det sånn, ikkje det?

Har du ennå ikkje deltatt så kan du gjøre det på Dette Innlegget 🙂
Nå blir det altså perling resten av kwellen!

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer
    1. G’kveld😃
      Har du laget svart badeand? Må jo være sikkert på at du har i alle farger og at OCD’n virkelig kan slappe av!😁😉 (Kanskje jeg har gått glipp av den hvis du har laget i svart😊) Jeg hadde en på badekarkanten, kul type😎
      Hilsen Line

      1. Den svarte er laget og ble utrolig fin 😀 Har ikkje vist noen annet enn den første som er gul, her på bloggen. Skal vise alle når eg er i mål 🙂

Siste innlegg