Bare et par Gratis Sokker

Designet av Amy Christoffers / Berroco, Inc.

 

Eg har flere ganger prøvd, men aldri har eg strikket EN sokk ferdig om eg starter i tåa! Fikser ikkje den der hælen da eg, det går i stokk, klarer liksom ikkje helt løse den nøtta der ass! Så ja, ennå og enn så lenge starter eg oppe på sokkene og strikker meg ned og ut til tåa…Kanskje dette er sokkene eg skal teste med? Passe tjukt garn
og ikkje minst ser jo den hælen helt grei ut, ja uten for mye mikkmakk 🙂

 

 

 

Designet av Amy Christoffers / Berroco, Inc.

 

Denne kan jo uansett lagres under “Skikkelig kul og vanlig raggsokk”
og det er jo de som varmer best når gulvene er kalde, ikkje det? Jo, det er det!

 

FAIRLEE
Bildene over
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Nååå begynner det for alvor å balle på seg her i kurven min!! Fra før av har eg som du sikker vet både Aamu
og Rilleruth + eg har også allerede lagt opp til noe smått for å prøve Det nye garnet som kom i posten tidligere
i uka, for ikkje å snakke om den deilige garnpakken eg hentet på posten i går….Kaoset er i startgropa kan du si, men så er det jo akkurat sånn eg liker det! På spisebordet ligger det et stort perleri som skal strykes + eg har dekket til bordet med en stor voksduk fordi opp på der vokser det frem et lite (stort?) Alvehus av et eller annet slag! Hva eg skal angripe i dag har eg ikkje bestemt meg for, men eg skal love deg at eg har ikkje noe lyst å ta rydderunden i heimen først! Eg vil bare forbli i pysjen og lalle meg gjennom dagen i min egen boble.
Hva var dine planer sa du?

 

 

LAG DEG EN FIN LØRDAG
OG KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

4 kommentarer
    1. Flotte sokker. Har strikket et par sokker fra tåa og opp…joda,det går greit,men jeg foretrekker å starte oppe på leggen å strikke frem mot tåa. Har strikka meg noen “koselige”,hehe,sokker i restegarn.Plukker ut tre,fire farger jeg vil bruke å bare strikker i vei.Høyre og venstre sokk blir jo ikke lik,men i samme farger,så de danner par likevel.Haha. Fin måte å bli kvitt noe av små-reste-nøstene som ligger å slenger rundt forbi.
      Ha ei trivelig helg med strikking,perling og leiring.Hehe,nytt ord,leiring. Så om folk spør hva du holder på med,skal du bare si; Du,jeg sitter her å leirer. (ler..)

    2. Her hos meg går det i strikketeppe til prematur barn på sykehusene. Men eg må og begynne med barnehage klær til mine 2 barnebarn på 1 og 2 år. Også har eg alltid noen sokker på pinnene, elske å strikke sokker 😯. God helg 🌸

    3. Så flotte og stilige sokker 😊 Det er mange år siden jeg strikket sokker, og har helt glemt hvordan jeg strikker hel. Må nok lese meg opp på det hvis jeg skal få fullført sokkene 😉

Siste innlegg