Bare et tre…

19.januar 2023

 

Nå har det bare blitt sånn, at hver gang me går forbi dette skjønne treet v/Lille Stokkavann MÅ me ta bilde! Gruppebilde her er jo nesten obligatorisk! Dette re turen eg går med turgruppa fra Byhaugen, var også her eg gikk min første tur 5.januar 2023. Er jo ikke hver uke me går forbi, men noen bilder har det jo blitt så dette innlegget skal handlet om et tre…det samme treet gjennom alle årstidene *Spennende*!
Fine bilder om ikke annet, det er da noe…tenker eg 🙂

Dette er turer de aller fleste kan gå; Hver torsdag kl 10:30 fra Byhaugkafeén i Stavanger

 

 

27.april 2023

25.mai 2023

22.juni 2023

12.oktober 2023

19.oktober 2023

9.november 2023

23.november 2023

7.mars 2024

21.mars 2024

11.april 2024

16.mai 2024

30.mai 2024

29.august 2024

10.oktober 2024

I dag, 17.oktober 2024

 

Om du i dag skulle føle deg nedstemt, irritert eller ganske enkelt har lyst å flekke ørene av noen? Gå ut å klem et tre, har hørt det skal være godt. Eg har fortsatt ikke kommet meg på kjøkkenet, siter her å slenger fortsatt! MEN NÅ, skal eg få gang! Gutta spiser kibbe og katta i dag (Rått kjøtt) og det står eg over og skal hive
5 dumplings i airfryeren og skjære opp litt grønnsaker – Mat må man ha!

 

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

Give Away – Trekning på lørdag
Strikkefisk – Godt å ha, fint som smågaver til strikkevenner!
Garn må man ha! (Er lov å komme med bud!)
Spleis til familien i Beirut

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg